“חיינו הפכו לגיהינום”: הרוצח זוכה בשל אי־שפיות, אם הנרצח מדברת

רחל מור התייחסה בתוכניתה של איילה חסון ב-103FM להחלטת בית המשפט לשלוח את אמיר בסטיקר ל-25 שנה במוסד לחולי נפש • "שמחה שהפרשה מעלה את המודעות לכך שיש אנשים שלא מטופלים"
חרדים 10
כ"ד תשרי התשע"ט / 03.10.2018 12:45

בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה אתמול את אמיר בסטיקר שהואשם ברצח שכנו איתי מור ז”ל מחמת אי שפיות.

נגד בסטיקר, תושב אשדוד בן 25, הוגש  כתב אישום על רצח שכנו בינואר האחרון בחדר המדרגות בבניין בו התגוררו.

בית המשפט קבע כי בסטיקר יישלח ל-25 שנים במוסד לחולי נפש. אמו של הנרצח, רחל מור התארחה בתוכניתה של איילה חסון ב-103FM, שם סיפרה ושיתפה בתחושת המשפחה והחיים שלאחר הרצח הנורא.

“איתי ורעייתו חיו עם ארבעת ילדיהם באשדוד, בבית שנמצא בפרויקט תמ”א. השכנה שלהם התגוררה שם כבר 40 שנה, מאז שהבניין נוסד, היא ורוב הדיירים באזור לא הכירו את הרוצח”.

על יום הרצח סיפרה: “באותו יום איתי קרא סיפור לילדיו ובאמצע ירד לזרוק את שקיות הזבל לפח האשפה בכניסה לבניין. כשחזר הבחין שהמנורה בחדר המדרגות אינה עובדת והחל לתקן אותה.

“למיטב הבנתי, מהדיבורים במהלך השבעה, בהמשך הוא הבחין במישהו שעומד בחדר מדרגות ואז אותו מישהו שחט אותו. במהלך התאספות השכנים סביב ניסיונות ההחייאה, הוריו של הרוצח העלו את החשד שבנם ביצע את המעשה הנורא. הם ידעו שיש להם עסק עם בן יוצא דופן, לבן היה עבר של אירועים באשדוד. בעדותו במשטרה הוא טען שנכנס בו השטן”.

“קראו לנו לבית חולים ולא הבנו למה”, הוסיפה, “דיברתי עם איתי באותו היום ובערב הוא כבר מת. מאז אנחנו חיים בתוך הגיהינום הזה. הילדים שלו חמודים ומקסימים. הגדולה בת עשר והבינה את הסיטואציה וצעקה מהחלון כשראתה את הסיטואציה וצעקה שאבא שלה חי. הבן האמצעי נראה בדיוק כמו אבא שלו וגם הוא מבין מה קרה”.

על הכרעת הדין של בית המשפט סברה: “לא הכל אני יודעת, מסתירים ממני המון מידע כי קשה לי להתמודד, אפילו לא ידעתי שהכרעת הדין התקיימה אתמול. המשפחה שלנו רגילה עם אנשים שגרים באשדוד. המשפחה מכבדת את הכרעת בית המשפט והמשפחה שמחה שהפרשה מעלה את המודעות לאנשים שכאלה מסתובבים בינינו ולא מטופלים על ידי אף אחד. הכל מטאטאים מתחת לשטיחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות