“אתם אנשים זבלים”: לפני הרקדה בפארק באשדוד חרדי הקים מהומה

מדריכה שהתכוננה להרקיד, כמדי שבוע, את הנוכחים בפארק אשדוד-ים, לא ציפתה למתקפה כזו • חרדים שהיו במקום החלו להתריס במילים קשות: "אנחנו לא כמוכם.. אנחנו בזים לכם' • השיטור העירוני הרחיק את המפרעים
יוסף גרינבוים
י"ח אב התשע"ח / 30.07.2018 17:13

אירוע מקומם התרחש אתמול (ראשון) בפארק אשדוד-ים, עת מדריכת ‘סלסה’ נערכה להופעה השבועית שלה בפארק.

היה זה כאשר מספר אנשים חרדים שנכחו במקום החלו להתריס כנגדה, בליווי מילים קשות וצעקות שכללו אמירות כמו: “אנחנו בזים לכם… אנחנו לא כמוכם, לא משרתים בצבא ואנחנו בזים למה שאתם מייצגים, לכו מכאן, זבלים”.

השיטור העירוני פעל מיד להרחקת המפריעים והפעילות התקיימה כמתוכנן.

גורמים חרדיים אמרו לאתר ‘אשדוד נט’, כי אל הפארק מגיעים בימים אלה חרדים מכל רחבי הארץ, וכלל לא בטוח שהאיש המופיע בסרטון הוא תושב אשדוד.

המתמודד על ראשות העיר אשדוד, ד”ר אלי לחמני, שפרסם את סרטון מהאירוע בדף הפייסבוק שלו – וכתב: “תסתכלו על הסרטון הבא, שצולם אתמול בפארק אשדוד ים, אחד הפארקים היפים במדינה – כאשר מידי יום זוכים התושבים שלנו לכפייה דתית קיצונית המפריעה לתפעולו השוטף”.

הוא הוסיף: “אתמול זה קרה שוב, כאשר סביב מדריכת הסלסה וצוותה התקבצו חרדים קיצוניים שצעקו לעברם: ‘תסתלקו מפה מהר, אין לכם מה לעשות פה… אתם דוחים אותנו, אנחנו לא משרתים בצבא, אנחנו לא כמוכם, אתם אנשים זבלים… אנחנו בזים לכם’,  ועוד כהנה וכהנה פנינים.

“היכן הביטוי ‘בדרכי נועם’? הסרטון הזה הוא רק דוגמה אחת למה שקורה בפארק אשדוד ים ואני זועק את זעקת התושבים שבסך הכל רוצים ליהנות מבילוי בפארק הזה – ונאלצים לחוות השפלה מגורמים חרדים קיצוניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה עוד קדימון למה שיהיה בארץ כשהחרדים יגדילו חלקם באוכלוסיה. שלא לדבר על ההשפעה הפוליטית שתהיה להם
    30/07/2018 19:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. חילונים וחופשיים לא יוכלו לחיות כאן ויברחו לארצות אחרות. זו התרבות שהביאו החרדים יוצאי הכוזרי. בארצות המזרח ויוצאי ספרד לא היו דברים כאלה. היו לא פחות יהודים אבל לצערי יש מהם שלמדו מהכוזרים כמה דברים. מי שישאר בארץ יהיו החרדים. כמה דתיים ציוניים וערבים. תהיה מדינת שטיטל של קבוצות רבנים מלחמות פנימיות והסוף לא יאחר