“הלב נשבר למשמע הבן הקטן קורא ‘אבא, אבא'” • הלווית יותם עובדיה הי”ד

יותם הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה ביישוב אדם נטמן בהר המנוחות בירושלים • חמיו: "איך ילדיו וטל יכולים להמשיך" • השר יריב לוין: "האחריות היא של הרשות הפלסטינית. מי שמחנך לשנאה ישלם מחיר"
חיים טוויל
ט"ו אב התשע"ח / 27.07.2018 15:39

מאות בני אדם הגיעו היום (שישי) אל בית העלמין הספרדי בגבעת שאול כדי לחלוק כבוד אחרון ליותם עובדיה הי”ד, בן 31, שנרצח בפיגוע הדקירה ביישוב אדם.

בהלוויה השתתפו השר יריב לוין, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, ח”כ מוטי יוגב, ואלוף פיקוד מרכז נדב פדן.

יהודה אדרי, חמיו של יותם, אמר בכאב גדול: “איך ילדיו וטל יכולים להמשיך כך. הלב נשבר למשמע הבן הקטן שלך קורא ‘אבא, אבא’. הבן הקטן לא יכול בלעדיך. אנחנו היום נקראים משפחת שכול והדעת לא מתקבלת. המציאות מכה בנו. אנחנו רוצים לבקש ממך סליחה ומחילה אם עשינו משהו, כולנו רצינו רק טוב בשבילך.

“אהבנו אותו אהבה גדולה, הוא יחסר לנו. היית איש טוב ולא חסכת כלום מאשתך וילדיך. תודה על מה שהיית עבור הילדים האהובים שלך ועבור אשתך האהובה טל. נתפלל לרחמי שמיים שיעזרו לה לעבור את התקופה הקשה הזו. ננצור אותך בליבנו לעולמים”.

השר יריב לוין אמר בהלוויה: “נמשיך לבנות ולהיבנות בכל רחבי ארצנו. הרוצח לא פעל בחלל ריק. האחריות היא של הרשות הפלסטינית. מי שמחנך לשנאה ישלם מחיר”.

סגן שר הביטחון בן דהאן אמר: “אשתך היא אשת חייל. אני אומר הרשות הפלסטינית היא הבעיה ולא הפתרון. מערכת חינוך שמסיטה נגד יהודים. ואנחנו נפתור את הבעיה כמה שיותר מהר”.

יצחק עובדיה, דודו של יותם, סיפר: “נרצחת בט”ו באב, איש משפחה למופת. תמיד ידעת להגיד את המשפט שיצחיק את כולם. אוהבים ומתגעגעים, המשפחה”.

יותם הי”ד הותיר אחריו אשה – טל, שני ילדים – הראל בן שנתיים ועשרה חודשים ואיתי בן שבעה חודשים וזוג הורים.

אמש היה בדרכו לבית הוריו, שם המתינו לו מצרכים שקנה לארוחת ערב שהכין כדי להפתיע את אשתו טל לרגל ט”ו באב. בדרך הוא נתקל במחבל שדקר אותו למוות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות