איש תקשורת אוסטרלי: מה צריך לעשות כשרואים יהודי ברחוב? צפו

תראו כמה הוא אוהב אותנו: רוס קמרון, מנחה של תחנת הטלוויזיה 'סקיי ניוז' באוסטרליה, נשא נאום אהדה לעם היהודי • "זהו סיפור ההישרדות הנפלא ביותר שאי פעם נכתב"
שלמה בן חיים
כ"ג סיון התשע"ח / 06.06.2018 19:44

רוס קמרון, מנחה ברשת הטלוויזיה ‘סקיי ניוז’ באוסטרליה,  נשא לפני שבועיים וחצי נאום אהדה נלהב לעם היהודי.

“אני חייב להגיד, שהמחשבה השמרנית אומרת: ‘אל תמציא משהו חדש, אם יש כבר פתרון יפה וזמין שמישהו אחר כבר המציא. ובעיקרון – היהודים כבר המציאו בערך הכל”, אמר המגיש.

הוא הוסיף: “אז אל תבזבזו את זמנכם. פשוט – שתהיה לכם הענווה. למיטב ידיעתי, אין לי טיפת דם יהודי בגופי. אבל לחלוטין היה זה לכבוד ולעונג לי, אם כך היה”.

בפנייה אל הערבים אמר: “אני רק רוצה להגיד לעולם הערבי: אצלכם חיים כ-350 מיליון ערבים ב-22 מדינות. אתם מתגאים, הבדואים למשל מתגאים, בהכנסת האורחים שלהם. רציתי להגיד לכם שאני לא חושב שהמדיניות שלכם להתעמת עם היהודים, היא לטובתכם הגדולה”.

רוס המשיך: “אני חושב שאם תשבו רגע ותגידו: בסדר. יש לנו את אבן החן הנדירה הזו, של 6.5 מיליון יהודים במדינת ישראל הכוללת 8 מיליון בני אדם. זה אחד מהדברים הטובים ביותר שקורים במזרח התיכון. זה מה שתיארתי בעבר כ-‘הקסם שבמבצע הזה'”.

הוא הדגיש: “אז איפה שלא תהיו בעולם, אם יש לכם שכן יהודי, ברכו אותו. כשאתה רואה יהודי הולך ברחוב, אתם צריכים להכיר בצאצא של דוד המלך. ולומר: זהו סיפור ההישרדות הנפלא ביותר שאי פעם נכתב”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות