לפיד שידר פאניקה מעמוד פייסבוק, וחטף ממנהל הניו-מדיה של נתניהו

מנהל מערך הניו-מדיה של ראש הממשלה, לגלג בסדרת ציוצים, על התלונות של יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, כי נתניהו ואנשיו אחראים להפצת "פייק ניוז" נגדו • גולש: "משטרת התנועה שלום, אני רוצה להזמין ניידת. כתבו על לפיד פיד שהוא מזגזג"
אריה ריבקינד
כ"ב סיון התשע"ח / 04.06.2018 22:02

יונתן אוריך, מנהל מערך הניו-מדיה של ראש הממשלה, לגלג היום (שני) בסדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, על ההתבכיינות של יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, כי נתניהו ואנשיו אחראים להפצת “פייק ניוז” נגדו ונגד מפלגתו.

בדברים שנשא בפתח ישיבת סיעתו בכנסת אמר לפיד: “בשבועות האחרונים אנחנו עדים להתקפה מסיבית של ‘פייק ניוז’ על יש עתיד ובעיקר עלי באופן אישי.. עמודים פיקטיביים. יוזרים מזוייפים. ציטוטים שיקריים. יצרו את כל קמפיין הזיגזוגים עם משפטים שמעולם לא אמרתי. עם הוצאה של דברים מהקשרם.. הם לא בוחלים בכלום. מפיצים שקרים בלי בושה”.

בתגובה כתב אוריך: “אם לפיד נכנס לכזו פאניקה מעמוד פייסבוק אנונימי שכותב נגדו, איך הוא יעמוד בלחצים האמיתיים שמופעלים על ראש ממשלה בישראל?”

אחר כך הוסיף בציוץ נוסף: “לפיד זה כזה: דוברים מהקואליציה כותבים נגדי בטוויטר שמישהו יתקשר למשטרההההה!!!!!!!!!!!!”

על הציוץ של עיתונאי ‘וואלה’, יקי אדמקר, שדיווח על דברי לפיד כי “אנשי נתניהו והמחנה הציוני מנהלים נגדו קמפיין של פייק ניוז וקרא למשטרה לחקור מי עומד מאחורי הקמפיין הזה” – הגיב אוריך בציניות: “אם נכון, מביש. ממתי מפלגות בישראל מנהלות קמפיין נגד מפלגות אחרות?”

הגולש אוריה הגיב: “אני מודה שאני מנהל קמפיין נגדו. ואני לא מחנה ציוני, ולא נתניהו אלא בנטיסט. ואם כבר מדברים על בנט, הבנאדם לא רק שלא משלם לי, אפילו להדלפה של הבגרות ב-5 מתמטיקה לא זכיתי ממנו. אחר כך הם מתפלאים שיש להם רק 8 מנדטים”.

וגולש נוסף גיחך ברוח דבריו של אוריך: “משטרת התנועה שלום, אני רוצה להזמין ניידת. כתבו על לפיד פיד שהוא מזגזג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות