נתניהו: “פרשנים נפוחים מחשיבות עצמית משקרים לכם ערב-ערב”

ראש הממשלה התייחס בחשנות שלו ברשתות החברתיות לחקירה שלו, של שרה ושל בנו יאיר - ותקף את התקשורת: "כתבים כמו נוסבאום מדווחים על עימותים עם עדי מדינה - דבר שלא היה ולא נברא. פייק ניוז אחד גדול"
אבי כץ
י"א ניסן התשע"ח / 26.03.2018 21:37

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לחקירה שלו, של שרה רעייתו ובנו יאיר  בתיק 4,000 – ותקף את התקשורת, שלדבריו דיווחה על עימות שלא היה.

נתניהו כתב בדף הפייסבוק שלו, לצד הלוגו של כל כלי התקשורת המייצגים לטעמו את השמאל – וכתב:  “הנה עוד דוגמה לפייק ניוז היומיומי: כתבים ופרשנים נפוחים מחשיבות עצמית כמו משה נוסבאום, מדווחים על עימותים עם עדי מדינה – דבר שלא היה ולא נברא”.

הוא הוסיף: “הם ממשיכים לשקר לכם ערב-ערב. זה מה שהדיווחים שלהם שווים, פייק ניוז אחד גדול”.

מוקדם יותר היום נתניהו התייחס לחקירות בדף הפייסבוק שלו והביע ביטחון בחפותו: “אני מסיים עכשיו שני מפגשים חשובים מאוד עם שרי החוץ של גרמניה וצרפת. היו הרבה נושאים שהעלינו אבל הנושא המרכזי הוא הביטחון וכמובן הביטחון מול איראן ותוכנית הגרעין.

“כן, היה לי עוד מפגש היום, בנושא אחר. גם הוא קשור לביטחון – אבל סוג אחר של ביטחון: הביטחון המוחלט שלי, אחרי המפגש הזה כמו המפגשים האחרים, שלא יהיה כלום – כי לא היה כלום”.

ראש הממשלה המשיך :”אני רוצה לאחל לכולכם חג פסח כשר ושמח. תהנו עם המשפחות שלכם. אני אהנה עם המשפחה שלי. אני אחגוג את החג הזה בשמחה גדולה, בביטחון גדול, עם הרבה חרוסת ואפס מרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות