להקת הכלבים שתקפה את הילדה: אישום יוגש נגד בעל החווה שנעצר

להקת הכלבים שתקפה את הילדה בת ה-7 וחצי: נגד תושב אופקים בן 57 יוגש לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום בחשד לאי נקיטת אמצעי זהירות בחיה וגרימת חבלה ברשלנות
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ח / 18.02.2018 11:51

לבית המשפט השלום בבאר שבע יוגש בקרוב כתב אישום נגד תושב אופקים, בן 57, בעל החווה  שנעצר בחשד לאי נקיטת אמצעי זהירות בחיה וגרימת חבלה ברשלנות.

החשוד נעצר לאחר שכלבים משוטטים השייכים לו נשכו את הילדה חנה גרשמן בת ה-7 וחצי, פצעו אותה בכל חלקי גופה –  והיא חולצה בידי שוטרים ואושפזה בבית חולים ‘סורוקה’ בבאר שבע.

החשוד נעצר למחרת התקרית ומעצרו הוארך עד יום חמישי.

ביום חמישי החליט בימ”ש השלום באר שבע על שחרורו. בערר אותו הגישה המשטרה, החליט בימ”ש המחוזי להותיר את החלטת בית משפט השלום על כנה.

עם זאת,  עם סיום מלאכת החקירה, צפויה המשטרה להגיש כנגד החשוד כתב אישום בבימ”ש השלום באר שבע.

הילדה שוחררה ביום חמישי מבית החולים לביתה.

בראיון שהעניקה אמא קרן לתכנית ‘סוגרים שבוע’ עם זוהר ישראל ברדיו דרום, היא סיפרה: “עדיין יש לה פצעים. לבית הספר היא עדיין לא תוכל ללכת. היא צריכה טיפול רציני בפצעים שלה. היא תהיה בסדר גמור. היא מספרת לכולם על מה שקרה. היא בסדר”.

לדברי קרן, חנה הלכה לחפש כבשים בשדות שמאחורי הבניין בו הם מתגוררים. “יש שם חווה של כבשים ועוד חיות, ששומרים עליה כלבי שמירה, אז היא הלכה לאזור הזה לחפש אותן. פתאום הגיעה קבוצה של כלבים והפילו אותה והתחילו לנשוך אותה”.

האם הוסיפה על כך שהילדה הלכה ללא רשות: “רציתי לכעוס אבל בשעה כזאת שהיא כולה פצועה לא רציתי לעשות את זה. רק נישקתי אותה ואמרתי ‘ברוך השם, תודה רבה לקב”ה שהציל אותה’. לא אמרתי לה כלום. נדבר על זה אחר כך, כשהיא תתאושש”.

בני משפחת גרשמן לא מתכוונים לסלוח כל כך מהר לבעל החווה. קרן אומרת שהיא ובעלה מתכוונים להגיש נגדו תלונה במשטרה ולתבוע פיצויים.

“אי אפשר להשאיר את זה ככה. זה בן אדם מבוגר, הוא יכול לחשוב שזה מסוכן להחזיק ככה כלבים בלי רצועות ובלי כלום, והם מטיילים פה בשכונה באזור מגורים. זה לא הגיוני”.

למחרת המתקפה שיחזרה חנה ממיטתה בבית החולים ‘סרוקה’ את רגעי האימה: “פתאום הכלבים נשכו אותי. הם היו גדולים. הם תפסו אותי ברגליים ומשכו אותי לרצפה. כאב לי. ניסיתי לזעוק לאבא, ולא הצלחתי”.

“היא מאוד אוהבת כבשים והיא הלכה לטייל ורצתה ללטף את אחד הכבשים. כשהתקרבה אליהם הכלבים ששמרו עליהם קפצו עליה ונשכו אותה”, סיפר אביה לחדשות 2.

שוטרים שהגיעו לזירה מצאו את הילדה לבדה כשהיא מותקפת על ידי הכלבים בעוד היא שרועה על הקרקע. השוטרים פתחו בריצה לכיוונה תוך כדי הברחת הכלבים, שניסו לתקוף גם אותם.

רס”ל יעל אדרי, השוטרת שהגיעה לזירה וחילצה את הילדה – שחזרה בחדשות 2 את השתלשלות האירועים: “הגעתי למקום והבחנתי בקבוצת כלבים שתוקפים אותה. פתחתי את הדלת של הניידת ופתחתי בריצה לעבר הילדה. היא הייתה שרועה על הרצפה ולא יכלה לזוז”.

אדרי הוסיפה: “נאבקנו עם הכלבים כדי להוציא אותה, והכלבים ניסו לתקוף גם אותי. הרמתי אותה ורצתי למד”א”. השוטרת סיפרה עוד: “זרקתי לעברם אבנים ונחלצנו שתינו מהאירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות