“רוצח ילדים שפל”: החוקר מזירת הרצח במגדל העיד בפתח המשפט

בבית המשפט בנצרת נפתח שלב ההוכחות במשפטו של נדב סלע, הנאשם ברצח אשתו דור גרסנטי, שני ילדיו יוסף ובנימין ובן השכנים נחמן עתיה ז"ל - במושבה מגדל לפני שנה • חמותו התפרצה לעברו עם תמונות הילדים: "אמשיך לרדוף אותך"
חיים טוויל
כ' טבת התשע"ח / 07.01.2018 14:23

בבית המשפט המחוזי בנצרת החל הבוקר (ראשון) שלב ההוכחות במשפטו של נדב סלע, הנאשם שרצח בשנה שעברה במושבה מגדל את אשתו דור כרסנטי, שני ילדיו יוסף ובנימין, ובן השכנים נחמן עתיה ז”ל.

לפי הדיווח של כתב מעריב יונתן הללי, הנאשם – המיוצג על ידי עו”ד ארז מושקוביץ מהסנגוריה הציבורית – מכחיש את הנאמר בכתב האישום וטוען כי מסקנות הפסיכיאטר המחוזי, שלפיהן היה שפוי בעת ביצוע הרציחות – שגויות.

עם תחילת הדיון התפרצה לעברו חמותו, אמה של דור כרסנטי ע”ה, תוך שהטיחה בפניו את תמונות הילדים – וקראה לעברו: “רוצח שפל, רוצח ילדים”.

היא הוסיפה וקראה: “אנחנו מקללים אותך בכל קללה שיש בעולם. יום אחד תשב ותקרא מה מאחלים לך. אמשיך לרדוף אותך. אני יודעת שאתה אוהב ללמוד תורה. כנראה שכחת שבתורה כתוב לא תרצח”.

העדות הראשונה בדיון הייתה של קצין המשטרה שחקר את הזירה, והיא נשמעה לבקשת התובעת בדלתיים סגורות.

“נאמר לנו מלכתחילה שהמראות קשים, וראש הצוות שאל את החוקרים מי מתנדב להיכנס. ראש הצוות אלי בן לולו ואני נכנסנו”, אמר חוקר מחלק הרצח, דוד חולי, שהיה אחד מחוקרי הימ”ר שנכנסו לזירה. “סרקנו וראינו את המראות המזעזעים. יצאתי, ואני מודה שלא הרגשתי טוב. זה דברים שלא רואים יום יום. וראיתי הרבה זירות קשות”.

חולי הוסיף: “אני עדיין נושא איתי את התמונות של הטבח שראיתי במקום”.

בכתב האישום נגד סלע, שהוגש לפני כשנה, מתואר מסע הרצח האכזרי של בני משפחתו ובן השכנים.

הוא נאשם בארבעה מעשי רצח ובניסיון רצח של בן השכנים נתן עתיה.

חוות דעת פסיכיאטרית שניתנה בעקבות הסתכלות בתנאי אשפוז של קרוב לשלושה שבועות קבעה שהוא כשיר לעמוד לדין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות