האדמו”ר מסקווירא, קרוב של משפחת פרנקל, שלח ‘שיריים’ להורי החטופים: שלוש חלות

ב'טיש סעודה שלישית' מסר האדמו"ר מסקווירא לראש עיריית בית שמש שיריים: שלוש חלות קטנות • ביקש להעבירם לשלושת משפחות החטופים כ"סגולה וברכה" • האדמו"ר: מכיר את פרטי החטיפה מקרוב, בשל קרבה משפחתית עם משפחת החטוף נפתלי פרנקל • "למעשה שלושת הבחורים הינם קרובי משפחה שלי ושל כל עם ישראל"
נחמן וייס
כ"ו סיון התשע"ד / 24.06.2014 18:05

ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, חזר מסיור בזק בארה”ב עם שליחות מהאדמו”ר מסקווירא:  בעת עריכת הטיש בסעודה שלישית, העביר האדמו”ר לאבוטבול שלוש חלות קטנות שיריים מהטיש, וביקש שיעבירם לשלושת משפחות החטופים, כ”סגולה וברכה”.

האדמו”ר ציין כי הוא מכיר את פרטי פרשת החטיפה מקרוב, בשל קרבתו המשפחתית עם משפחת החטוף נפתלי פרנקל – והוסיף: “למעשה כל שלושת הבחורים הינם קרובי משפחה שלי ושל כל עם ישראל”.

אבוטבול, שחזר היום לישראל, ערך סבב ביקורים בעיקר בלייקוד, שם נפגש עם ראש ישיבת לייקווד הגאון רבי מלכיאל קוטלר, שהתעניין בנעשה בבית שמש, בה מתגוררת בין היתר גם קהילה גדולה של יוצאי ליקווד.

לאחר מכן נערכה ישיבה חגיגית בעיריית ליקווד, בהשתתפות ראש עיריית ליקווד מנשה מילר, בה דנו על קידום שיתופי פעולה בין בית שמש ללייקווד, ובהצעה לכריתת ברית ערים תאומות. ללייקווד כבר יש ברית ערים תאומות עם בני-ברק.

בשבת התארח אבוטבול בעיירה ניו סקווירא. החסידות בונה בימים אלו את שיכון סקווירא ברמת בית שמש ב’.  

בנוסף, אבוטבול השתתף בשמחת נישואי נכדו של האדמו”ר מויז’ניץ מונסי, בנו של רב הקהילה בבית שמש, הרה”צ רבי ברוך שמשון הגר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נחת !
    24/06/2014 22:43
    מיכל
  1. נחת לקרוא דברים כאלה