אחרי ‘רפה שכל’ I עו”ד אליעד שרגא התנצל בפני אמסלם: מבקש סליחה

אחרי נטישה של חברים - יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "מהשבת הקרובה ננתק מגע מההפגנה ברוטשילד, נהיה לבד בכיכר רבין. רוטשילד מזוהה עם השמאל, וחלק מחברי התנועה רצו בדלנות - הביקורת הזאת התקבלה"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשע"ח / 03.01.2018 18:54

יו”ר התנועה לאיכות השלטון, עו”ד אליעד שרגא, התנצל בפני יו”ר הקואליציה ח”כ דוד אמסלם, לאחר שכינה אותו “רפה שכל וזב חוטם” בהפגנת השמאל שנערכה במוצאי שבת בתל אביב.

בראיון לאראל סג”ל בגלי צה”ל אמר שרגא: ”זאת התבטאות בלתי מוצלחת שלי, אני מצטער עליה. היא לא הולמת את השיח שהתנועה מקדמת. אין לי בעיה להתנצל. אני מבקש סליחה. אני גם יודע לקבל ביקורת”.

יו”ר התנועה לאיכות השלטון סיפר גם: “מהשבת הקרובה ננתק מגע מההפגנה ברוטשילד, נהיה לבד בכיכר רבין. רוטשילד מזוהה עם השמאל, וחלק מחברי התנועה רצו בדלנות – הביקורת הזאת התקבלה”.

כפי שדווח אתמול בישראל היום, חברים בתנועה לאיכות השלטון פרשו ממנה בימים האחרונים בעקבות הנאום המביש שנשא יו”ר התנועה.

“כששמעתי את הנאום לא האמנתי שאלו הדברים ששרגא אומר. הוא גילה בדברי הבלע שלו שהוא גם אנרכיסט וגזען”, צוטט בעיתון ג’, קצין משטרה לשעבר, שהיה חבר בתנועה עד אתמול.

כזכור, עו”ד אליעד שרגא, קרא במהלך נאומו בהפגנה לח”כ דוד אמסלם: “בריון קשקשים, רפה שכל וזב חוטם”.

“מינוי חבר הכנסת דוד אמסלם ליו”ר הקואליציה מוכיח ששום דבר לא נלמד, ששום דבר לא הופנם”, קרא שרגא מדף שכתב מראש. “ראש הממשלה חיפש לעצמו ומצא בריון קשקשים, רפה שכל וזב חוטם, שיוכל להמשיך לתקוף את המשטרה, את הפרקליטות ובית המשפט העליון”.

ח”כ אמסלם הגיב בתחילת השבוע להשתלחות של שרגא ואמר: “אליעד שרגא המתנשא, קרא לי אמש בהפגנת השמאל בתל אביב ‘רפה שכל’. כנראה שלשרגא קשה לראות ישראלי בשם אמסלם, בעל תואר בכלכלה, עומד בראש הקואליציה ומקדם חקיקה חברתית שלא מוצאת חן בעיניו.

“שרגא, אתה גזען עלוב. אתה תמשיך לקשקש ואנחנו נמשיך להוביל את המדינה ולפעול לטובת אזרחי ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות