מנקה ‘ניקתה’ את התכשיטים וכסף מעשרות בתים בהם עבדה – ונעצרה

פרסמה מודעות על נקיון בתים, ובמהלך עבודתה 'ניקתה' גם חפצים יקרי ערך אותם, על פי החשד, לקחה לביתה• חקירה מתוחכמת של המשטרה הובילה למעצרה של 'מנקה' בחשד לגניבה מעשרות בתים בהם עבדה
חיים טוויל
ח' תשרי התשע"ח / 28.09.2017 10:54

במהלך השבועות האחרונים מתנהלת חקירה מאומצת במשטרה, בעקבות מספר תלונות שהתקבלו מתושבי ירושלים, המצביעות על דפוס פעולה החוזר על עצמו: על פי התלונות, בעלי בתים היו נענים לפרסומים באינטרנט אודות שירותי ניקיון והזמינו מנקה לביתם.

במהלך שעות העבודה, עוד טרם סיימה את המלאכה, נהגה ל’תרץ’ בפניהם כי עליה לעזוב באמצע, מאחר והוזעקה לאירוע אישי דחוף. כעבור זמן קצר הבעלים של הבתים הבחינו כי רכושם האישי – תכשיטים, שעונים, כסף מזומן ועוד – נגנב.

לאור מספר תלונות שהתקבלו באותו העניין, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה ואספו עדויות וראיות, וביצעו פעילות מתוחכמת שהובילה למעצרה של החשודה בעת שיצאה מדירה בה עבדה. בחיפוש שביצעו השוטרים נתפס ברשותה כסף מזומן ותכשיטים שהיו בדירה.

בהמשך בוצע בדירתה חיפוש על פי צו של בית המשפט, שם נתפסו תכשיטים נוספים שעל פי החשד נגנבו באותה השיטה מדירות נוספות בעיר.

החשודה, תושבת ירושלים כבת 60, הובאה לחקירה בתחנת לב הבירה, שם נקשרה לעוד מספר גניבות מבתים באותה שיטה.

היום היא תובא בפני בית המשפט לדיון בעניינה. החקירה נמשכת.

במשטרה ציינו, כי “כניסתו של איש מקצוע לביתו של אדם אשר מועל באמונו וגונב פרטים אישיים ויקרים, הינה פגיעה בבטחונו האישי ובאמון באנשי מקצוע. בתוך כך פועלת המשטרה כל העת בדרכים חכמות ומתוחכמות על מנת לאתר ולהביא לדין את אלו שפוגעים בבטחונו האישי של האדם הנורמטיבי שומר החוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות