זוג הציל ילד אוטיסט שרץ באיילון. למשטרה לקח רק 43 דקות להגיע

בני זוג מתל אביב החזיקו ברכבם כמעט בכוח ילד אוטיסט כבן 8 לאחר שהסתובב יחף בין הנתיבים הסואנים של נתיבי איילון דרום: "התקשרנו שש פעמים למשטרה והתחננו שישלחו ניידת" • המשטרה: "הנושא ייבדק ויופקו לקחים"
חיים טוויל
י"ט אלול התשע"ז / 10.09.2017 10:17

בני זוג מתל אביב החזיקו ברכבם כמעט בכוח ילד אוטיסט כבן 8 לאחר שהסתובב יחף בין הנתיבים הסואנים של נתיבי איילון דרום, כך מדווח הבוקר “ישראל היום”.

רק לאחר 43 דקות הגיעה ניידת משטרה לקחת את הילד שהוריו הודיעו על היעדרו – והשוטר אמר לבני הזוג, “הרגע קיבלתי את האירוע”.

ביום שישי אחר הצהריים נסעו בני הזוג ברכב מכיוון בת ים צפונה, כאשר לאחר שירדו לאיילון במחלף דוב הוז, ראו בשול הדרך אופנוע מאט וילד קטן, כבן 8 צועד לבדו. הם לא הספיקו אפילו להבין מה קורה – והילד החל לחצות בריצה את שלושת הנתיבים הסואנים.

בני הזוג מיד עצרו את הרכב בצד והבעל רץ אחרי הילד ותפס אותו. הילד, שהיה יחף על האספלט הרותח, החזיק צרור מפתחות וחבילה של ארטיקים, התנגד וניסה לברוח.

בינתיים האישה התקשרה למוקד 100 של המשטרה ועדכנה אותם על המקרה, בעוד היא מאטה את התנועה כדי שלא יקרה אסון. הבעל הצליח לבסוף להכניס את הילד לרכב ולנעול את הרכב ובינתיים יחד עם בני הזוג על האופנוע, הם ניסו לדובב אתו הילד ללא הצלחה.

“נתתי את הטלפון לילד שיתקשר, אבל הוא נכנס ליו-טיוב שמע שירים וקצת נרגע”, סיפרה האישה ל’ישראל היום’ –  והוסיפה: “בכל הזמן הזה במשך 43 דקות התקשרנו שש פעמים למשטרה והתחננו שישלחו ניידת.

“מהמשטרה ביקשו שאהיה זמינה כי ירצו לתשאל אותי, ואכן קיבלתי שלוש שיחות וכל פעם אותן שאלות: היכן אתם בדיוק, ומה קרה, מה הוא באמת רץ לכביש…לא, סתם המצאתי את הסיפור כי אנחנו רגע לפני כניסת שבת ומשעמם לי.

“כאשר הבנו שנעשה קבלת שבת עם הילד על כביש איילון חשבנו כבר לנסוע לתחנת המשטרה בעצמנו”, סיפרה. “כשסוף סוף הגיעה ניידת אחרי 43 דקות השוטר אמר שקיבל את הקריאה לפני דקה בדיוק. אני באמת תוהה, איפה המשטרה שבאמת צריכים אותם?”.

המשטרה: “הנושא ייבדק ויופקו לקחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ''הנושא ייבדק ויופקו לקחים'', שיקרו מהמשטרה
    10/09/2017 11:10
    חשוב לציין
  1. כמקובל