‘תביא לי 100 אלף או שאני יורה פה באנשים’: כך נלכד השודד מאשדוד

תושב אשדוד בן 31 חשוד כי שדד אלפי שקלים מסניף דואר בעיר, לאחר שנתן לפקידה פתק בו כתב: "זה שוד, תתנהגי רגיל" • לפני שנתפס על ידי השוטרים עוד הספיק לרכוש בגדי מותגים ב-4000 שקלים
חיים טוויל
ח' תמוז התשע"ז / 02.07.2017 18:51

“זה שוד תתנהגי רגיל…” – כך נכתב בפתק אותו הגיש תושב אשדוד, בן 31, במהלך שוד שארע לפני כשבוע בסניף דואר בעיר.

שעות ספורות לאחר שנטל לידיו אלפי שקלים ונמלט, עצרו בלשי המשטרה את החשוד, אחרי ששב לביתו –  לאחר שכבר בזבז חלק נכבד מהכסף.

בתום חקירתו במשטרה, ולאחר שהוגשה נגדו היום (ראשון) הצהרת תובע, יוגש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

השוד בוצע לפני כשבוע, בשעות אחר הצהריים – אז התקבל דיווח במשטרה על שוד בסניף דואר ברובע א’ בעיר אשדוד. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת האירוע, תוך איסוף עדויות וממצאים פורנזיים, ובמקביל החלו כוחות נוספים בסריקות אחר חשוד במעשה.

מעדויות ראשוניות עלה, כי החשוד נכנס אל הסניף והגיש פתק שבו היה כתוב: “זה שוד תתנהגי רגיל ותביא לי מאה אלפ שקל או שאני יורה פה באנשים”.

עובד המקום מוסר לידיו של החשוד סכום כסף של 7,030 שקלים והוא נמלט מהמקום.

מיד עם קבלת תמונות החשוד ממצלמות האבטחה בסניף, זיהו השוטרים כי החשוד מוכר להם כתושב אשדוד – וצוותי בילוש נשלחו לכתובתו, על מנת להביאו לחקירה.

בחיפוש שערכו הבלשים בביתו, נתפסו פריטי לבוש חדשים שנרכשו שעה קודם למעצרו בחנות מותגים בעיר, בסכום של אלפי שקלים.

במהלך החקירה אמר החשוד לחוקריו: “תפסתם אותי על חם”. הוא סיפר  בחקירתו כי הגיע באוטובוס לשכונה עם פתק שהכין מראש, ובו איומים בכדי להפחיד את העובדים במקום.

לאחר השוד הוא נמלט באמצעות מונית, השליך לפח את בגדיו מהשוד, ולאחר שלבש בגדים אחרים יצא למסע קניות על חשבון כספי השוד בסכום של מעל ל-4,000 שקלים.

את יתרת כספי השוד, לטענתו, החביא וכי אין בכוונתו להשיבם.

שוד

במהלך השבוע הוארך מעצרו בבית המשפט וכבר בימים הקרובים, כאמור, יוגש נגדו כתב אישום.

החשוד, לו עבר במעשה שוד, השתחרר הן רק בחודש נובמבר 2015 מריצוי מאסר בגין שוד שביצע בעיר אשדוד, גם אז היה זה סניף דואר שנשדד על ידו, ולחובתו עומד מאסר על תנאי.

“תגובה מהירה של המשטרה וחקירה מקצועית, צפויה להשיב אל מאחורי סורג ובריח חשוד שמסכן את הציבור במעשיו”, ציינו במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות