מעצר החשוד בהסתה לאלימות נגד ראש אכ”א אלמוז הוארך ביומיים

בית המשפט בטבריה האריך את מעצרו של משה איראם, בן 40 מירושלים, החשוד כי הפגין מול ביתו של ראש אכ"א בכפר תבור והפיץ 'פשקווילים' שהכריזו: "סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו" • החשוד הכחיש החשדות נגדו
חיים טוויל
י"א סיון התשע"ז / 05.06.2017 12:42

בית משפט השלום בטבריה האריך היום (שני) ביומיים את מעצרו של משה איראם, בן 40, תושב ירושלים, בחשד כי הסית לאלימות נגד ראש אכ”א האלוף מוטי אלמוז.

לטענת המשטרה איראם, מהפעילים הבולטים נגד ההתייצבות בלשכות הגיוס לצורך מתן דיחוי, היה בין המפגינים מול ביתו של האלוף בכפר תבור לפני שלושה שבועות, אז הופצו בישוב ‘פשקווילים’ נגד אלמוז,  בהם נכתב: “דע לך – סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו”.

איראם  נעצר אתמול בירושלים בתום מה שהמשטרה הגדירה “חקירה מקצועית ואינטנסיבית ולאחר קבלת אישור הפרקליטות לחקירה בגין הסתה לאלימות”.

לפי דיווח באתר ynet, בדיון הופתעו החוקרים מהכחשתו של החשוד על המיוחס לו, שכן לדבריהם הוא הודה בחקירה.

“החשוד מכחיש בכל תוקף תקיפה וכל דבר אחר שנכתב בבקשת המעצר. האירוע קרה לפני כמה שבועות, והנה כרעם ביום בהיר משטרת ישראל עצרה אותו. כל המעצר הזה זה לעג לרש”, צוטט הסנגור ב-ynet.

הערר שהוגש על ידי סניגורו לבית משפט מחוזי בגין המעצר – נדחה.

במשטרה אמרו: “משטרת ישראל רואה בחומרה כל הסתה לאלימות בפרט כנגד אישי ציבור והמשרתים בצבא הגנה לישראל ופועלת במקצועיות לאיתור אותם חשודים המסיתים לאלימות והבאתם לדין בהקדם”.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש אכ”א  אמר בתגובה לפשקווילים: “האמירות בכרזות חמורות ויש לגנותן”. הוא תקף את מובילי המחאה נגד הגיוס ואמר: “הפלג הירושלמי חושב שהוא מורם מעם ופטור מהחוק וצריך לנקוט מולו יד קשה. הם חושבים שבעקבות הקשקושים האלה נקבל החלטות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא רק חשוד
    05/06/2017 12:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אבל לא חיח שם

  2. למה אכפת להם שעושים עצרת נגד גיוס הצבא ובעד חיזוק עולם התורה??? התשובה היא שהם שולחים אלפי בחורים לשמד, ושינו את מסורת הדורות ולא רוצים שקלונם יושמע ברבים, אבל גדולי התורה של אמריקה לא מפחדים לזעוק את האמת ושלחו להם את המכתב!!! עכשיו תחילת של מהפך למרות עשרות מליוני השקלים המושקעים בקמפיין האגרסיבי להשתיק כל קול מחאה על השיוי הקיצוני שעובר היהדות החרדית בשנים האחרונות בעקבות גזירת הגיוס.
    07/06/2017 15:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מה אכפת להם שעושים עצרת נגד גיוס הצבא ובעד חיזוק עולם התורה??? התשובה היא שהם שולחים אלפי בחורים לשמד, ושינו את מסורת הדורות ולא רוצים שקלונם יושמע ברבים, אבל גדולי התורה של אמריקה לא מפחדים לזעוק את האמת ושלחו להם את המכתב!!! עכשיו תחילת של מהפך למרות עשרות מליוני השקלים המושקעים בקמפיין האגרסיבי להשתיק כל קול מחאה על השיוי הקיצוני שעובר היהדות החרדית בשנים האחרונות בעקבות גזירת הגיוס.

  4. העיתון של יתד נאמן אחרי המהפך ולפני תיקון חוק הגיוס (במרכעות) כתבו בשם מרן הרב שטינמן ש-חוק יעדים ומכסות זה גזירת שמד וזימה ונלחם בכל הכח עד שלא יהיה מצב כזה שאפילו בחור אחד מישיבה לא יוכל לשבת וללמוד וכל שכן יותר מאחד. מציגים עשרות קלסרים של אלפי בחורים!!!! חרדים שהתגיסו, אז אפי' אם יתרצו על 500 בחורים תירוצים מתירוצים שונים אבל מה אם שאר
    16/06/2017 07:04
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. העיתון של יתד נאמן אחרי המהפך ולפני תיקון חוק הגיוס (במרכעות) כתבו בשם מרן הרב שטינמן ש-חוק יעדים ומכסות זה גזירת שמד וזימה ונלחם בכל הכח עד שלא יהיה מצב כזה שאפילו בחור אחד מישיבה לא יוכל לשבת וללמוד וכל שכן יותר מאחד.

    מציגים עשרות קלסרים של אלפי בחורים!!!! חרדים שהתגיסו, אז אפי’ אם יתרצו על 500 בחורים תירוצים מתירוצים שונים אבל מה אם שאר “אלפי” בחורים בנחל החרדי של זימה. אין מה לעשות כהיום זה היתד שלנו, לקיים מה שנאמר: וְיָתֵד תִּהְיֶה לְךָ וכו’ וְכִסִּיתָ אֶת צֵאָתֶךָ.