חגורה, מקלות וראש בקיר: הכה את בתו בת ה-16 כי “רצתה לעזוב הדת”

נערה בת 16 התלוננה במשטרה כי אביה נוהג כלפיה באלימות קשה, בעקבות רצונה לעזוב את הדת • האב נעצר, הודה במעשיו - ותירץ: "אקט חינוכי" • המשטרה הגישה הצהרת תובע ובקשת מעצר עד תם ההליכים
חיים טוויל
כ"ח אייר התשע"ז / 24.05.2017 11:17

במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד לתקיפת קטין על ידי  אחראי.

החקירה נפתחה לאחר שביום ראשון השבוע התקבל דיווח מקטינה כבת 16 על כך שמזה תקופה אביה נוהג כלפיה באלימות קשה, תוך הכאה בחגורה, מקלות – וכן אף הטיח ראשה בקיר מספר פעמים.

לדברי הנערה, אביה נהג כך בעקבות רצונה לעזוב את הדת, תוך שהוא שייחס לה מה שהגדיר כ”התנהגות מרדנית”.

עם קבלת הדיווח במשטרה החשוד נעצר.

עם מעצרו, הודה האב ככל הנראה במעשים המיוחסים לו, כשאמר לשוטרים כי במעשיו היה “אקט חינוכי”.

עם סיום מלאכת החקירה, תוגש היום (רביעי) כנגד החשוד, תושב עיר בשרון, בן 35, הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תם ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נו באמת
    25/05/2017 15:04
    זכר
  1. אשתי נהגה להכות את כל הילדים במיוחד הגדולים כשלא הייתי בבית. הגדולים פתחו ניכור כלפיה עקב כך. כשהתגרשנו נתנו לה המשמורת לשאר הילדים בטענה שאני גרמתי לניכור ואת הגדולים הוציאו לאומנה -כלא הסכימו להיות עם האם.

    המשטרה נסמכת על הרווחה שכמעט תמיד תעשה הכל להנחית את האב במאבק מול האם גם על חשבון הילדים. מה שמעניין אותם בסוף זה עמותות הנשים שתומכות בהם וחלקן נימנות בקיצוניות שבהן.

    בתי המשפט מצדם עמוסים ועצתם היחידה לשתף פעולה עם הרווחה ולתת 5 ד לכל תיק.(רק כשנוצר נזק גופני בלתי הפיך או חלילה חמור מכך אז מתעוררים לצערנו וגם אז מה שאפשר מטהרים את האם על חשבון האב)

    כל זה חמור שבעתיים כשזוכרים שפקידות הסעד והעו”ס הקובעות דיני נפשות הלכה למעשה אינן אלא פקידות מטעם העריה חסרות כישורים חיוניים למזג שיפוטי וחקירתי אוביקטיבי(שהרי הן מחליפות למעשה את בית המשפט והמשטרה) רובן שונאות גברים חלקן בחרו במקצוע כנקמה בגברים …וכשתוסיפו לזה חרדים תכפילו פי 2.

    מה שכתבתי זו אמת מצערת שגבתה מאות קרבנות בשנה של גברים ואלפי ילדיהם.

    דבר זה ללא ספק יגרום להתקוממות שנצניה התחילו זה מכבר והמחיר תהיה התעלמות מאותן נשים שבאמת יש להם בעל אלים (שכיום זה רחוק מאד שכן מותר לאשה להתלונן תלונת שוא -היא לא תענש למרות שבעלה יזרק למעצר ויורחק מילדיו -וזה ילווה אותו עד סוף ההליך המר שבסופו הוא יהא עבד לאשה שתקבל גיבויים ומענקים מכל כיוון .עצוב. האבסורד שהיכן שנח לנשים להסמך על ההלכה הם נשענות על כך -שעה שרוב רובן של הנשים הללו רחוקות מדת ישראל