אב בית בישיבה שהואשם בתקיפת ילדים התאבד בתאו עם חולצה

אב הבית בישיבה בירושלים, נגדו הוגשה לפני 10 ימים הצהרת תובע בחשד שביצע עשרות מעשים חמורים במיוחד בקטינים, בהם גם בנו בן ה-10 - התאבד בתאו ש'במגרש הרוסים' • השב"ס: "נמצא בבית מעצר כשחולצה כרוכה לצווארו. סוהרים ביצעו בו פעולות החייאה וצוות נט״ן קבע את מותו"
חיים טוויל
ט"ז אייר התשע"ז / 12.05.2017 14:32

עשרה ימים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום חמור, בחשד לתקיפות קשות שביצע בנערים וילדים, בין היתר, במסגרת עבודתו כאב בית בישיבה בירושלים, נמצא הבוקר (שישי) כשהוא תלוי בתאו בבית המעצר שבמגרש הרוסים בירושלים.

החשוד, בן 39, המשתייך לחסידות ברסלב, נטל את חייו, בתלייה באמצעות חולצתו. כאשר הגיעו הסוהרים אל תאו הבוקר הם מצאו את גופתו בתאו.

הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

דובר שב״ס מסר בצהרים: “עצור פלילי בן 39, נמצא סמוך לשעה 6:00 הבוקר, בתאו בבית מעצר ירושלים (מגרש הרוסים) כשחולצה כרוכה לצווארו.

“הסוהרים ביצעו בו פעולות החייאה וצוות נט״ן שהוזעק למקום קבע את מותו”.

כפי שדווח בחרדים 10, אב הבית, שהיה דמות ידועה בקרב חסידי ברסלב בשכונת בית ישראל בירושלים, נעצר בראשית חודש אפריל בחשד לביצע מעשים חמורים במיוחד בקטינים, בהם גם בנו בן ה-10.

בראשית חודש אפריל פתחו חוקרי משטרת ישראל בחקירה סמויה עקב מידע שהתקבל אודות ‘אב בית’ בישיבה במרכז ירושלים, בחשד שביצע מעשים חמורים קשים בקטינים במהלך השנה האחרונה.

במסגרת החקירה נאספו ממצאים וראיות הקושרים את החשוד לביצוע המעשים.

החקירה הרגישה הפכה גלויה עם מעצרו של החשוד לפני יותר מחודש, ובמסגרתה נגבו עדויות מקטינים בגילאי 10-17, חלקם לומדים בישיבה, ובשיתוף חקירות ילדים וגורמי רווחה, בהם העידו הקטינים על הדרך בה נקשר אליהם החשוד באמצעות מניפולציות שונות שהובילו, על פי החשד, לעשרות מקרים במהלך השנה האחרונה, בהם על פי החשד ביצע החשוד עבירות חמורות, תוך שהוא מאיים כי יפגע בהם – במידה ויחשפו את מעשיו.

על פי החשד, נהג אב הבית לבצע את המעשים הקשים במחסן הסמוך למבנה הישיבה וכן במקומות נוספים, בהם גני ילדים השייכים לישיבה.

עוד עלה בחקירה, כי על פי החשד הוא ביצע מעשים חמורים קשים במיוחד גם ב-4 ילדיהם של משפחה המתגוררת בשכנות עמו.

עם התקדמות החקירה, הגיעו החוקרים לקורבנות נוספים ששיתפו פעולה ודיווחו למשטרה על האירועים הקשים, ביניהם גם בנו של החשוד בן ה-10 , במהלכה עלה כי עת שהיו בביקור באומן, יחד עם קטינים נוספים, פגע בהם החשוד מספר פעמים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ולפני 10 ימים הוגשה נגדו הצהרת תובעה ובקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

בשירות בתי הסוהר פתחו בבדיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות