דרמה בצוות ההגנה • פרקליטיו של אזריה התפטרו: “מתנגדים לערעור”

צוות ההגנה של החייל היורה מחברון הודיע כי הוגש ערעור על העונש שנגזר עליו - ומיד לאחר מכן הודיעו שלושה מפרקליטיו כי הם מסיימים את ייצוגו • עו"ד יורם שפטל ינהל את התיק לבדו
חיים טוויל
ג' אדר התשע"ז / 01.03.2017 13:10

עורכי הדין אייל בסרגליק, אילן כץ וכרמית שחיבר, שייצגו את החייל אלאור אזריה, הודיעו בצהריים (רביעי) כי הם פורשים מצוות ההגנה, לאור התנגדותם להגשת הערעור על הרשעת החייל וגזר הדין של 18 חודשי מאסר.

עו”ד יורם שפטל שהגיש את הערעור לבית הדין הצבאי לערעור, ינהל מעתה לבד את התיק.

“אנו שליווינו את אלאור לאורך שנה בדיוק עשינו ימים כלילות בחברות אישית ובמוטיבציה אינסופית עבור אלאור ומשפחתו והשגנו עבורם תוצאה עונשית פנטסטית ובלתי אפשרית בתיק של רצח שהפך להיות הריגה עם סרטון”, מסרו שלושת עורכי הדין בסרגליק, כץ ושחיבר.

“הגם שאנו סבורים שהכרעת הדין שגויה ומנותקת מהראיות ולכן גם כתבנו 50 עמודי ערעור שהוגש שהועבר לעורך דין שפטל, סברנו שהגענו למיצוי מקסימלי בערכאה זו ושיש לפנות בשלב הזה לאפיקים נוספים אלטרנטיביים לטובת החייל, שאותם אף הצענו למשפחה ולאלאור לעשות ללא עלות ובהתנדבות על מנת שלא תהיה כל תלות כלכלית בגורם כלשהוא. המשפחה ואלאור סבורים ובצדק מבחינתם שהמתווה הנכון הוא ערעור. נעמוד לרשותם בכל דבר שיצטרכו בהמשך”, הבטיחו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות