היום כתב האישום: ביהמ”ש העליון שחרר למעצר בית את ראש הישיבה

ראש ישיבה, שיצא באופן מפתיע לחו"ל לאחר שנחשד כי תקף תלמידים לשעבר מישיבתו, ושב לפני כחודש וחצי מחו"ל - שוחרר היום למעצר בית בתנאים מגבילים, לאחר שהיה עצור יותר מחודש • מחר יוגש נגדו בבית משפט כתב האישום הכולל אישומים בגין שתי תלונות
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ז / 12.02.2017 20:08

בית המשפט העליון נענה היום (ראשון) לעתירה שהגישו פרקליטיו של ראש הישיבה מהעיר מודיעין עילית, ושחרר אותו למעצר-בית בבית הוריו בבני ברק, הרחק מהמתלוננים – לאחר שהיה עצור יותר מחודש.

מחר יתקיים בבית המשפט השלום בראשל”צ הדיון בו יוגש כתב האישום נגדו.

לחרדים10 נודע,  כי כתב האישום כולל אישומים בגין שתי תלונות של תלמידיו לשעבר של ראש הישיבה, שטענו כי תקף אותם וביצע בהם מעשים חמורים.

ביהמ”ש העליון החליט לשחרר את ראש הישיבה למעצר בית בתנאים מגבילים, עד להחלטה אחרת – לאחר שמונה הארכות מעצר, שאושרו לבקשת המשטרה בבתי משפט השלום והמחוזי, בשל מסוכנות והחשש מפני שיבוש הליכים.

בית המשפט החליט לשחררו לאור התנהלות שגויה של המשטרה והפרקליטות, שהגישו באיחור את אישורו של היועץ המשפטי לממשלה שנדרש לשם הארכת מעצר מעבר ל-30 יום, ואשר גם בו היו פגמים טכניים ומהותיים.

הפרשה, שהסעירה את העיר מודיעין עלית, נחשפה בחודש אייר, כאשר ראש הישיבה עזב במפתיע לחו”ל. בעקבות כך, הישיבה שהקים ובראשה עמד הועברה לבעלות של ישיבה אחרת – והוא נושל ממנה.

בהמשך הצטרפו אליו בחו”ל בני משפחתו.

לאחר שהות של כשבעה חודשים בניו יורק, שב ראש הישיבה ארצה.

כפי שדווח בחרדים10, הוא לא נעצר כאשר נחת בנתב”ג, ואף מונה לר”מ בישיבה גדולה בירושלים – אלא שפחות משבועיים לאחר ששב – הוא  נעצר על ידי המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות