הפגנות ‘הפלג’ בי-ם: יוגש אישום כנגד 18 מפגינים; 4 עדיין עצורים

מעצר ארבעה ממפגיני הפלג בירושלים הוארך לתקופות שבין יומיים לשלושה • כנגד שניים הוגשה הצהרת תובע • שאר העצורים שוחררו על ידי בית המשפט למעצרי בית • 5 חשודים שנעצרו בהפרות הסדר בבית שמש שוחררו בסיום חקירתם למעצרי בית
חיים טוויל
י"ב שבט התשע"ז / 08.02.2017 20:24

הערב (רביעי) הסתיימו הדיונים בבית משפט השלום בירושלים בעניינם של פעילי ‘הפלג הירושלמי’, שנעצרו אמש במהלך ההפגנות האלימות ברחובות ירושלים.

במהלך ההפגנות נעצרו 18 מפגינים, שנחקרו בגין חשד לסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, התקהלות אסורה, ידויי אבנים, השתתפות בהתפרעות ותקיפת שוטרים.

חמישה חשודים שנעצרו בהפרות הסדר בבית שמש שוחררו בסיום חקירתם למעצרי בית, במהלכם צפויים להגיש כנגדם כתבי אישום.

13 חשודים שנעצרו בהפרות הסדר בירושלים הובאו בפני בית המשפט. לארבעה מהם הוארך מעצר לתקופות שבין יומיים לשלושה ימים – וכנגד שניים מהם אף הוגשה הצהרת תובע.

שאר העצורים שוחררו על ידי בית המשפט למעצרי בית.

כנגד כולם צפויה הפרקליטות להגיש כתבי אישום תוך תקופת מעצרם.

“משטרת ישראל תמשיך לפעול במדיניות של אפס סובלנות כנגד אלו שזוהו כמי שלקחו חלק פעיל בהפרות הסדר, נעצרו והובאו בפני בית המשפט”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    על כבוד ד' לא מחיתם?
    08/02/2017 23:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כל העולם כולו גשר צר מאוד והעיקר לא לפחד כלל. ובפרט לא לפחד משום בשר ודם… כידוע שכל גדולי ישראל **האמיתים** נלחמו וכסדר מחו בקול רם על כל פירצה שהיא נגד התורה, כדי לזכות תמיד לקדש שם שמים ברבים. ולא רק על יצר התאוה שלהם עבדו קשה למחות, אלא גם עבדו על היצר החיצוני כגון של פגם העיניים ולמחות ברבים, בחוצות העיר וכו’,

    כמו שמסופר בילקוט (פרשת ויחי) “מעשה היה ברבי מתיא בן חרש, שהיה יושב בבית המדרש ועוסק בתורה הק’, והיו פניו מאירות ומבהיקות. עבר השטן [[הציוני]] ונתקנא בו. הלך לפני הקדוש ברוך הוא וכך אמר לו (החרדק הנ”ל):

    רבונו של עולם רבי מתיא מהו לפניך? אמר לו: צדיק גמור. ביקש השטן רשות לרדת ולנסות אותו. אמר לו הקדוש ברוך הוא: לא תוכל לו. אמר השטן [[חבר כנסת המינים]] אף על פי כן רוצה אני לנסות. נתן לו השם יתברך רשות והתחפש לאישה יפה, שלא הייתה כמותה מימות תובל אחות קין. כיון שראהו רבי מתיא הפך פניו, עבר השטן לפינה השניה ושוב הפך פניו, כיון שראה רבי מתיא שאינו מניח לו, ביקש מתלמידו אש ומסמר. לקח המסמר לבנו באש ונתנו בעיניו ונתעוור. כשראה זאת השטן נזדעזע ונפל לאחוריו. שלח הקדוש ברוך הוא את רפאל לרפואת את רבי מתיא. וסרב בטענה שמא לא יעמוד בנסיון פעם אחרת, עד שהבטיחו הקדוש ברוך הוא שיתבטל ממנו יצר הרע, ואז הסכים להתרפאת”. וכן יהי בקרוב ביום ההוא יהי’ ד’ אחד ושמו אחד, בלי חידוש גזירת גיוס השמד והזימה.

  2. גזירת הגיוס
    09/02/2017 00:03
    בני תורה
  3. אשריכם שנתפסתם על דברי תורה חזקו ואימצו