חשד: אם ממשפחה דתית רצחה את בנה בן ה-5 בעכו – וקפצה אל מותה

גופת האישה, כבת 35,, נמצאה ברחוב בעיר לאחר שנפלה מגובה רב • גופתו של ילד בן חמש נמצאה בדירה עם סימני אלימות • האם הייתה מוכרת לשירותי הרווחה העירוניים • המשטרה פתחה בחקירה
חיים טוויל
ו' טבת התשע"ז / 04.01.2017 09:27

גופת אישה כבת 35 נמצאה הבוקר (רביעי) בעכו, לאחר שככל הנראה נפלה או קפצה מגובה שש קומות. בסריקות שנערכו בדירתה אותר ילד כבן 5 ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים לגופו. מותו נקבע.

על פי המשטרה, החשד הוא שהאם רצחה את הילד והתאבדה. בעיריית עכו אמרו כי המשפחה הייתה מוכרת בלשכת הרווחה.

מדובר במשפחה שומרת מצוות.

בשעה 06:31 קיבלו כוחות מרחב אשר של מד”א דיווח על אישה שככל הנראה נפלה או קפצה מגובה של שש קומות ברחוב נתיב חטיבת גולני בעכו.

פאראמדיקים של מד”א הגיעו למקום וקבעו את מותה של אישה כבת 35. בסריקות שנערכו בדירתה אותר ילד כבן 5 עם סימני אלימות. מותו נקבע גם כן. לפי שעה נסיבות האירוע אינן ברורות.

פאראמדיק מד”א מיכאל יוחנוב  סיפר: “כשהגענו למקום ראינו למרגלות הבניין אישה כבת 35 מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל הפציעה הייתה קשה מאוד, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה.

“יחד עם המשטרה עלינו לבניין ובאחת הדירות אותר ילד כבן 5 ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים, לצערנו לא נותר לנו מה לעשות אלא לקבוע את מותו במקום.”

בתחילת השבוע נמצאו גופותיהן של אם וארבע בנותיה בדירה בירושלים. מחקירת האירוע  עולה כי האם, בת 36, הביאה למותן של ילדותיה ככל הנראה בחנק, הציתה את החדר ושמה  קץ לחייה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות