הבעל גילה: אישתו ניהלה הלבנת מיליונים של עשרות אנשי עסקים

כבר שלוש שנים מעכב בית דין רבני מתן פסק בתיק גירושין של בני זוג דתיים מאשדוד • הסיבה: חשש לסבך אנשי עסקים בפליליים • בית הדין פועל לחלץ הסכמות מבני הזוג, בכדי להימנע מחשיפת פרטים שיהיה בהם כדי לזעזע עשרות עסקים
חיים טוויל
כ"א כסלו התשע"ז / 21.12.2016 12:41

במהלך הליך גירושין שמתנהל בבית דין רבני בין בני זוג דתיים מאשדוד, גילה הבעל שאישתו ניהלה חשבון להלבנת מיליוני שקלים של עשרות אנשי עסקים מהעיר אשדוד.

במשך שלוש שנים מעכב בית הדין את מתן פסק הדין בתיק, בשל סוגיית רכושם של בני הזוג וזאת לאור העובדה כי הבעל חשף חשבונות בנק על שם האישה, אותם ניהלה במהלך שנות הנישואין, תוך שבחשבונות אלו בוצעה הלבנת הון במיליוני שקלים לעשרות אנשי עסקים מהעיר.

ההנחה היא כי החשש לסבך את אותם אנשי עסקים בפליליים, הוא הסיבה לעיכוב מתן פסק הדין.

הבעל, המיוצג על ידי עורכת הדין שירה קופמן, לא אמר נואש, תוך שהוא דורש את גילוי האמת מתוך אמירה ברורה: “לא ייתכן כי אשת איש תנהל חשבונות נפרדים ותיוותר עם היתרות בהם, רק בשל טענתה כי היא אינה בעלת הכספים.

“לו המצב היה הפוך, והבעל היה עושה כן – היו מאלצים אותו לחלוק עם האישה את הכספים, אולם שעה שעסקינן בפעולות שבוצעו על ידי האישה מאמינים כי לא היה לה יד בדבר?!”

בימים אלו, וטרם פרסומו של פסק הדין בעניין הצדדים, פועל בית הדין לחלץ הסכמות מבני הזוג, וזאת בכדי להימנע מחשיפת פרטים שייתכן ותהא בהם כדי לזעזע עשרות עסקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרבנות פה פשוט על הפנים
    21/12/2016 15:35
    Av
  1. הרבנות פשוט לקחים צד האישה וזה לא לפי הלכה