נתניהו עקץ את לפיד: “הוא איש שמאל ולכן לא תומך בהדחת גטאס”

ראש הממשלה התייחס בישיבת סיעת הליכוד לחשדות החמורים נגד ח"כ באסל גאטס ולסירובו של יאיר לפיד לחתום בעד הדחת הח"כ מהרשימה המשותפת • "שמעתי שיאיר לפיד הורה לחברי מפלגתו לא לחתום. עכשיו, זה לא מפתיע אותי. זה מאכזב. זה לא מפתיע כי מדובר באיש שמאל"
שרי רוט
י"ט כסלו התשע"ז / 19.12.2016 16:52

ראש הממשלה ויו”ר הליכוד בנימין נתניהו התייחס אחר הצהרים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לחשדות החמורים נגד ח”כ באסל גאטס מהרשימה המשותפת.

“אני חושב שהדבר מחייב חקירה מעמיקה. במידה שהחשד יתברר כנכון הרי שמדובר בעבירה חמורה ביותר נגד ביטחון המדינה ונגד ביטחון אזרחי המדינה”, אמר נתניהו. “מי שפוגע בביטחון מדינת ישראל צריך להיענש בחומרה ומי שמזדהה עם אלה שרוצים להשמיד את מדינת ישראל – מקומו לא בכנסת ישראל”.

נניהו ציין, כי “השר זאב אלקין כבר החל לפעול בעניין הזה והוא בוודאי ירצה להחתים חברים כאן. אני אחתום לך”.

נתניהו שיגר עקיצה לעברו של יו”ר יש עתיד: “אבל שמעתי שיאיר לפיד הורה לחברי מפלגתו לא לחתום. עכשיו, זה לא מפתיע אותי. זה מאכזב, אבל לא מפתיע. זה לא מפתיע כי מדובר באיש שמאל שעומד בראש מפלגת שמאל.

“יאיר לפיד מנסה להסוות את העובדה הפשוטה הזאת אבל האמת הפשוטה, שיאיר לפיד מוביל מפלגת שמאל, נחשפה עכשיו בפני כל. אני מקווה שהוא ישנה את דעתו, אבל הציבור בוודאי כבר יקבע את דעתו גם עליו”.

בישיבה נפרד נתניהו ממנכ”ל הליכוד, גדי אריאלי. אל הפרידה הגיעו רבים מחברי המרכז. “זוכר שנפגשנו לפני איזה 400 שנה בחדרה”, אמר נתניהו. “סיפרת לי מה אתה פועל בחו”ל וחשבתי שאתה יכול לעשות את אותו דבר פה בארץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות