ח”כ לשעבר אמנון כהן מש”ס שוחרר למעצר בית: “אני נקי”

בית המשפט שחרר למעצר בית של 13 ימים את הח"כ לשעבר מש"ס, החשוד שקיבל שוחד בתמורה לקידום ענייניו של איש עסקים • בצאתו מהדיון אמר: "האמת תצא לאור. לא עשיתי שום דבר רע. יש כמה נוכלים שמנסים להפיל אותי‎" • מה שהוביל לחידוש החקירה שנסגרה היא הגעת בחורה מבלארוס שטענה בפני החוקרים כי היא העניקה את השוחד
חיים טוויל
י"א כסלו התשע"ז / 11.12.2016 15:19

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר היום (ראשון) למעצר בית של 13 יום את אמנון כהן, הח”כ לשעבר מש”ס, החשוד שקיבל שוחד בתמורה לקידום ענייניו של איש עסקים.

כהן שוחרר למעצר בית בביתו שברחובות עד ל-23 בדצמבר. כמו כן נאסר עליו ליצור קשר עם כלל המעורבים בפרשה למשך 60 יום והוא לא יוכל לצאת מהארץ למשך 180. בנוסף, הוטלה עליו ערבות בסך 30 אלף שקלים.

בצאתו מבית המשפט הכחיש כהן את החשדות נגדו ואמר לכלי התקשורת: “אני נקי, הכל יהיה בסדר, האמת תצא לאור. אני סומך על החוקרים ועל המשטרה שיעשו את העבודה שלהם נאמנה. לא עשיתי שום דבר רע. יש כמה נוכלים שמנסים להפיל אותי‎”.

כהן נעצר ביום רביעי שעבר בחשד שבעת שכיהן כחבר כנסת קיבל שוחד מאיש העסקים דניאל מולקנדוב, בתמורה לקידום עניינים הנוגעים לתחום עיסוקו.

הפרשה, במסגרתה נעצר כהן, נחשפה בעבר בתכנית ‘עובדה’ של אילנה דיין – אלא שאז הפרקליטות סגרה את התיק.

מה שהוביל לחידוש החקירה שנסגרה וסיבך את את חבר הכנסת היא בחורה המתגוררת בבלארוס שהגיעה לישראל מיוזמתה וטענה בפני חוקרי המשטרה כי העניקה את השוחד לחבר הכנסת.

במהלך החקירה, התקיים עימות בין השניים – והאישה ציינה את המקומות בהם נפגשה עם הח”כ וסכומי כסף שקיבלה תמורת כך.

אמנון כהן מכחיש את טענותיה.

מהמשטרה נמסר היום, כי במסגרת חקירה שמנהלת יחידה ארצית של משטרת ישראל בעניינו של ח״כ לשעבר אמנון כהן, שחרר בימ״ש השלום בראשל״צ את כהן בתנאים מגבילים.

במשטרה מציינים כי “לאחרונה, הודות למאמצים חקירתיים, אשר התאפשרו בין היתר בעקבות תחקיר ‘עובדה’ והניבו התפתחויות והודות להזדמנות מבצעית שאפשרה התקדמות חקירתית, בוסס באופן משמעותי החשד לביצוע עבירות שוחד ומרמה והפרת אמונים על ידי הח״כ לשעבר”.

במשטרה מדגישים, כי החקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות