הורי בן ה-13 שנפצע בקראון הייטס: “עוד נבשר לכולם על סעודת הודיה”

נסים ורינה בוארון, הוריו של שניאור זלמן עובדיה, הנער בן ה-13 שנפצע אתמול בתאונה בשכונת קראון הייטס - מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו: "אנא המשיכו והתפללו בעבורו ושנזכה לראותו שוב מחייך את חיוכו החסידי" • שמו לתפילה: שניאור זלמן עובדיה בן רינה מרים
נתן פרל
ז' כסלו התשע"ז / 07.12.2016 18:51

נסים ורינה בוארון, הוריו של שניאור זלמן עובדיה, הנער בן ה-13 שנפצע ביום שלישי בבוקר באורח אנוש בתאונת דרכים כאשר היה בדרכו לתלמוד התורה בשכונת קראון הייטס שבברוקלין – פרסמו היום (רביעי) קריאה לציבור להתפלל עבור בנם.

“לכולם”, כתב האב, ישראלי לשעבר, בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות. “יש לנו דקה של רוגע ורציתי להודות לכולכם על כל התפילות והתמיכה חובקת עולם שקבלנו מכל קצוות תבל. שניאור ב״ה מחזיק מעמד וב״ה בטוחני שעוד נוכל לבשר לכולם על סעודת הודיה בקרוב ממש”.

האב, הידוע כאיש חסד, הוסיף: “אך לעת עתה עדיין אנו זקוקים לרחמי שמיים מרובים, ולכן נבקש מכולכם – אנא המשיכו והתפללו בעבורו ושנזכה לראותו שוב מחייך את חיוכו החסידי ונודה להשם יתברך על כל חסדיו אמן. תודה לכולם מכל הלב ושנזכה להחזיר לכולכם בשמחות .

מהמשפחה נמסר לחרדים 10 על מצבו: “שניאור כרגע מורדם. שמו לו בלילה מעקב בתוך המוח שבודק שהדימום הולך ומפסיק ולא מתגבר”.

כפי שדווח אתמול בחרדים 10, התאונה התרחשה בסביבות השעה 7:30 בבוקר בשדרת קינגסטון, השדרה המרכזית בשכונת קראון הייטס, כאשר ג’יפ מסוג SUV שפנה מרחוב פרזידנט אל השדרה פגע בו בראשו, כאשר חצה את הכביש.

כוחות של ארגון ‘הצלה’ הוזעקו אל הזירה על ידי עוברי אורח. הם העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ואחר כך הבהילו  אותו אל בית חולים מקומי, כשהוא מחוסר הכרה ובמצב קריטי, עם דימום במוח.

הנהג נשאר בזירה, כמו גם מספר עדי ראיה כדי להעניק עדות לחוקרי המשטרה, אולם הם לא הגיעו למקום עד כחצי שעה לאחר התאונה. רוב העדים, שאיבדו את סבלנותם, עזבו את המקום מבלי לתת עדות.

שמו של הנער לתפילה: שניאור זלמן עובדיה בן רינה מרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות