מחדל: תושב הצפון התחזה לרופא במיון של תל השומר וטיפל בחולים

צוות בית החולים שיבא גילה כי תושב דבורייה שבצפון, בן 26, שלמד בבית ספר לסיעוד, התחזה לרופא בחדר המיון - וטיפל ב-300 מטופלים • החשד התעורר לאחר שהתבקשו למסור חוות דעת על טיפול המשך למטופל, והתברר כי אף אחד מאנשי הצוות לא טיפל בו • מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים
חיים טוויל
ז' כסלו התשע"ז / 07.12.2016 11:41

תושב דבורייה שבצפון, בן 26, נעצר אתמול (שלישי) ונלקח לחקירה במשטרת מסובים בחשד שהתחזה לרופא בבית החולים על שם ‘שיבא’ שבתל השומר וטיפל בחולים רבים.

המעצר בוצע לאחר שלפני מספר ימים הוגשה תלונה לשוטר אשר נמצא בבית החולים תל השומר, בגין חשד להתחזות לרופא.

מהתלונה עלה כי הצעיר, שלמד בבית ספר לסיעוד, התחזה לרופא בבית החולים והחל לטפל בחולים אשר הגיעו לחדר המיון של המרכז הרפואי, בלי שהוסמך לטפל בהם.

חשדם של צוות בית החולים התעורר לאחר שהתבקשו למסור חוות דעת בגין המשך טיפול של מטופל בחדר המיון. לאחר בירור קצר התברר, כי אף אחד מחברי הצוות הרפואי לא טיפל במטופל כלל. בעקבות כך, אחראי הביטחון של בית החולים הגיש תלונה למשטרה, שפתחה בחקירה מאומצת. אתמול אותר החשוד ונעצר לחקירה במשטרת מסובים.

בבית המשפט השלום בת”א אמר נציג המשטרה, כי החשוד ביצע הליכים כירורגיים ב-300 מטופלים.

במהלך הדיון התברר כי החשוד עבד בבית החולים כסטודנט לסיעוד ופוטר לפני מספר חודשים. לפי המשטרה, הוא קשר עצמו לחלק מהמעשים המיוחסים לו.

פרקליטתו טענה כי הוא מודה שעבר באותה תקופה בבית החולים וגם נתן טיפולים, אך הדבר היה בהתנדבות ובהסכמת גורמים רפואיים. הפרקליטה טענה כי הוא לא ביצע טיפולים כירורגיים אלא פעולות פשוטות יותר.

השופטת האריכה את מעצרו  ב-5 ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות