גם ב’ישראל היום’ הפכו את דרעי לשקוף • ח”כ גואטה זועם: “חוצפה”

ח"כ יגאל גואטה תוקף: "ישראל היום צינזר את דברי השר דרעי ותמונתו ממסיבת העיתונאים בחיפה ואת יוזמתו לביטול מעמד המציתים. האם דרעי ושס כבר לא שותפים של ביבי?"
אבי כץ
כ"ה חשון התשע"ז / 26.11.2016 21:23

אחרי המתקפה על ‘יתד נאמן’, שצנזר מהדיווח על ‘ועידת המודיע’ את השתתפותו ודבריו של אריה דרעי, מתפנה הערב (מוצאי שבת) ח”כ יגאל גואטה כדי לתקוף את עיתון ישראל היום.

“חוצפה”, צייץ גואטה הזועם. “ישראל היום צינזר את דברי השר דרעי ותמונתו ממסיבת העיתונאים בחיפה ואת יוזמתו לביטול מעמד המציתים”.

והוסיף: “האם דרעי ושס כבר לא שותפים של ביבי?”

נתניהוצילום:לעמ

ביום שלישי האחרון דיווח ביטאון ‘דגל התורה’ על ‘ועידת המודיע’ שנערכה ביום ראשון שעבר באולמי ‘אבניו’ בקריית שדה התעופה. אלא שבעוד הכותרת של הידיעה, כמו חלק גדול ממנה, הוקדשו לדברי יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, וצוטטו בה גם דברים שאמרו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן – שמו ודבריו של שר הפנים אריה דרעי, אינם מופיעים בידיעה.

בש”ס, כמובן, לא אהבו את הצנזורה.

ח”כ יגאל גואטה צייץ אז בטוויטר: “קמפיין ׳השקופים׳ שלנו כל כך הצליח, עד שעורכי יתד הבוקר לא הצליחו לראות את השר דרעי בין משתתפי ועידת המודיע”.  לרדיו ‘מורשת הגיב גואטה: “כל בחורי הישיבות מוקירים את דרעי, אבל העיתון יתד נאמן מתעלם ממנו כי הם לא רוצים אותו גדול”.

גורם ביתד נאמן הגיב: “זו הידיעה שנשלחה אלינו מדוברות הועידה. אנחנו מכבדים את שר הפנים ואפשר לראות את הידיעות שמגיעות מלשכתו המתפרסמות בעיתון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות