שורפים בובות של טראמפ • מפגינה: “חייבים למות כדי שמשהו ישתנה”

הילארי קלינטון האשימה, בשיחת ועידה עם אנשי הקמפיין ותורמים, את ראש ה-FBI ג'יימס קומי, בהפסד המפתיע שלה לדונלד טראמפ בבחירות • "אני שבורת לב. לא אעמיד פנים כי אני מרגישה אחרת. זה הפסד קשה מאוד" • תומכיה ממשיכים להשתולל ברחובות: "אם אנו לא נילחם, מי יילחם עבורנו? אנו לא יכולים להסתפק בהפגנות. חייבים להשיב מלחמה"
נתן פרל
י"ב חשון התשע"ז / 13.11.2016 00:26

המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, שהפסידה בבחירות לנשיאות למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, האשימה את ראש ה-FBI, ג’יימס קומי, בתבוסה. כך דיווח ה’וושינגטון פוסט’.

את הדברים אמרה קלינטון בשיחת ועידה שקיימה  עם מנהלי הקמפיין ותורמים.

לטענתה, ההכרזה של קומי על חידוש חקירת פרשת המיילים שבה היא מעורבת, עצרה את המומנטום של הקמפיין. היא הוסיפה וציינה כי ההודעה על סגירת החקירה ימים ספורים לפני יום הבחירות לא תרמה לגיוס הקולות – ודווקא האיצה בתומכי טראמפ להגיע לקלפיות.

“אני שבורת לב”, צוטטה קלינטון. “לא אעמיד פנים כי אני מרגישה אחרת. זה הפסד קשה מאוד”.

קלינטון הופיעה שישי לראשונה בציבור מאז נאום התבוסה שלה ביום רביעי, והודתה כי תוצאת הבחירות גבתה ממנה “מחיר רגשי כבד”.

הילארי הזכירה בשיחה כי למרות הפסדה בבחירות, היא עדיין בדרך לקבל את רוב קולות הבוחרים. “צאו החוצה והמשיכו להיאבק”, הפצירה במתנדבים.

בתוך כך ממשיכות ההפגנות של הדמוקרטים נגד בחירתו של דונלד טראמפ. באחת ההפגנות קראה מפגינה היספאנית לשפיכות דמים בשידור ישיר ברשת CNN.

“אם אנחנו לא נילחם, מי יילחם עבורנו?”, אמרה. “היו אנשים שנהרגו בשביל החרות שיש לנו היום. אנחנו לא יכולים להסתפק בהפגנות. אנחנו חייבים להשיב מלחמה”.

היא הוסיפה: “יהיו אבדות בשני הצדדים. יהיו, כי אנשים חייבים למות בשביל לשנות משהו בעולם הזה”.

היא הזהירה: “טראמפ, תפסיק להפיץ גזענות, תפסיק לפלג משפחות. אל תפלג את המשפחה שלי”. היא אמרה גם שהיא חוששת שתאבד בני משפחה וחברים בגלל טראמפ, אבל לא הסבירה מדוע.

השידור הופסק על ידי המגיש מהאולפן שהבהיר מיד כי לאיש אין זכות לקרוא לאלימות.

צפו:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות