תקיפת שוטר שרשם דוח על רעש: הצהרת תובע נגד בן 21 מביתר עלית

התקיפה התרחשה בחול המועד סוכות, בשעה 02:45 ברחוב הדף היומי, כאשר שוטרים הגיעו לטפל באירוע של הקמת רעש • תוך שעות נעצרו לחקירה 4 חשודים - שלושה מהם 3 קטינים ואחד בגיר • אחד החשודים בעט בפניו של השוטר ושבר את אפו
חיים טוויל
ג' חשון התשע"ז / 04.11.2016 11:07

הבוקר (שישי) הוגשה על ידי פרקליטות המדינה לבית משפט השלום  בירושלים הצהרת תובע כנגד חשוד בן 21, תושב ביתר עלית – בעבירה של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות.

התקיפה התרחשה בחול המועד סוכות, בשעה 02:45 ברחוב הדף היומי בעיר החרדית, כאשר שוטרים הגיעו לטפל באירוע של הקמת רעש, בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במוקד המשטרה.

עם הגעת השוטרים למקום וכתיבת דוח על הקמת רעש, החלו מספר נערים לתקוף את השוטרים, גרמו לפציעתם ואחד החשודים אף בעט בפניו של השוטר ושבר את אפו.

המשטרה פתחה בחקירה נמרצת ונחושה לתפיסת החשודים, ביצעה פעולות הן במישור המודיעיני והן במישור החקירתי, ונאספו ראיות הקושרות מספר חשודים במעשה.

תוך מספר שעות נעצרו לחקירה 4 חשודים – שלושה מהם 3 קטינים ואחד בן 21.

היום, כאמור, הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד המרכזי וכנגד שלושה חשודים נוספים יוגשו כתבי אישום על תקיפת שוטרים, הפרעה לשוטרים בעת מילוי תפקידם והכשלת שוטר.

“משטרת ישראל רואה בחומרה התנהגות בריונית ואלימה, תפעל בנחישות, באפס סובלנות וביד קשה כנגד פורעי חוק, תביא לתפיסתם ולמצוי הדין עם החשודים”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות