ללום שוב מזהיר את פרוש: כבד את החלטת ביהמ”ש ובצע ‘רישום אזורי”

יו"ר עמותת 'נוער כהלכה', עו"ד יואב ללום פנה אל ראשי משרד החינוך ואל ראש עיריית אלעד - ישראל פרוש, במכתב אזהרה, לפני פנייה לערכאות בעוון בזיון בית משפט • דורש שימציאו לידיו את הפעולות שנקטה העירייה כדי למלא הוראת בית המשפט לביצוע 'רישום אזורי' לסמינרים
אליעזר היון
ב' חשון התשע"ז / 03.11.2016 00:46

עורך הדין יואב ללום נגד ראש עיריית אלעד – סיבוב נוסף: במכתב ששלח אמש (רביעי) למיכל כהן – מנכ”לית משרד החינוך, איציק זהבי – מנהל המחוז החרדי, ולישראל פרוש – ראש העיר אלעד, דורש יו”ר תנועת ‘נוער כהלכה’ לקבל את כל הפעולות וההוראות שנתנו לקראת הרישום בסמינרים בעיר אלעד.

כזכור, בית המשפט קבע לפני שנת הלימודים בשנה שעברה כי הרישום למוסדות החינוך לבנות באלעד יתבצע על פי מתווה של ‘רישום אזורי’.

אלא שהעירייה, כך על פי פניית עורך הדין לבית המשפט, לא מילאה את ההוראה, ובחודש אדר תשע”ו, פנה ללום לבית המשפט וכתב: “הליכי הרישום באלעד נערכים בניגוד להסכמות בבית המשפט וזאת לפי מידע מדויק מהשטח, ואף ניתנות תשובות לתלמידות על קבלתם למוסדות החינוך, תוך זלזול מתמשך בפסק הדין”. אלא שאז נדחתה העתירה, משום שהרישום כבר בוצע.

במכתב הנוכחי, מדגיש ללום כי בקשה זו הינה התראה לפני פניה לבית המשפט בעוון ביזוי בית המשפט – וכך כותב עורך הדין:

1. “הנני מתכבד אליכם מבעוד מועד ולבקש לקבל את כל הפעולות וההוראות שנתתם ו/או הוריתם לקראת הרישום בסמינרים בעיר אלעד.

2. “כידוע לכם, ברישום הקודם ובניגוד להסכמה, שקיבלה תוקף של פסק דין, נעשה הרישום שלא בהתאם לפסק הדין, ובמהלך הדיון בבקשה לביזיון בית המשפט שהוגשה על ידי מרשתי והח”מ, טענה המדינה כי הועמדה בפני מצב קיים ולאור העיכוב אין זה ראוי לבטל את הרישום שנעשה כבר, תוך שהתחייבה לשנה הבאה ליישם את פסק הדין ככתבו כלשונו וכרוחו.

3. תשומת לבכם לכך, שהתנהלות עיריית אלעד, גם בעבר, היתה בדרך שאינה הולמת לטעמנו התנהלות המצופה מרשות כלשהיא בכלל ומרשות מנהלית בפרט, דבר שקיבל ביטוי בתגובות המדינה בהליכים השונים בבית המשפט, ולכן נדרשת התערבות ו/או פיקוח ו/או אכיפה מטעם המדינה על ההליכים המבוצעים על ידה.

4. לאור האמור, אבקש לקבל בהקדם את עמדתכם בענין, ובפרט בנקודות הבאות: פירוט כל ההוראות שנתתם בנושא הרישום לסמינרים בעיר אלעד. כיצד בדעתכם ליישם את פסק הדין ברישום הקרוב.

5. לאור כך שמועד הרישום הקבוע הינו בעוד מספר חודשים ספורים, הרי שהתערבותכם ותשובתכם נדרשות בדחיפות מרבית ולא יאוחר מ14 יום מעת קבלת מכתבי זה.

6. עם קבלת תגובתכם, אורה למרשתי את הדרך אשר תלך בה ואת המעשה אשר תעשה”.

זכיר, כי הגראי”ל שטיינמן מתנגד בתוקף לאיזורי רישום בסמינרים החרדיים.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ללום היחיד שעושה ומוסר נפש למגר את האפליה
    03/11/2016 11:40
    ללום יושיענו
  1. חבל שדרעי הזניח ומצפצף על הציבור שבחר בו ובמיוחד בבני תורה הספרדים שנאנקים תחת מגפי האפליה
    חשבנו שדרעי יבוא לא נצתרך את ללום התבדינו דרעי יתבדה בבחירות לא בחרנו שס בשביל מנויים של רב מושב נידח בגליל התחתון
    דרעי השפן מפחד מהאריה גפני ודומיו
    וכל הכבוד לאתר חרדים 10 שמעלים נושא זה

  2. נראה שלעורך דין הזה אין מדי הרבה עבודה.
    03/11/2016 15:47
    תמי
  3. אז אולי מכאן תצמח לו הישועה. פעם בשנה יעלה את הנושא גם כשזה כבר כמעט לא רלוונטי.

  4. ללום הולך נגד גדולי התורה
    03/11/2016 19:53
    יעל
  5. הוא חרדי?