צעיר חרדי ראה חסיד עם ‘אייפון’ מוגן והזדעזע • צפו במונולוג שלו

חרדי צעיר נתקל בבני ברק באברך חסידי שאחז במכשיר 'אייפון' • במונולוג מיוחד הוא מתאר את ההלם והזעזוע שאחזו בו: "זו עיר התורה והחסידות, אבל גם עיר הפריצות והסמארטפונים... פשוט זוועה, יש לו סמארטפון טמא, רואה שם סרטי תועבה" • ומה דעתו על 'המוגנים'?
צילום: ישראל אבלס
א' חשון התשע"ז / 02.11.2016 00:34

בחור חרדי, שהזדעזע לראות אברך חסידי המחזיק בידו ‘אייפון’ טמא, תועד במונולוג – המתפרסם כאן בחרדים 10 – בו הוא מביע את מחאתו ואת ‘השוק’ שקיבל, כדבריו.

לאחר שהוא מציג את שמו – הוא אומר: “שלום לכל מי שמקשיב לי ורואה אותי, שידע שאני נולדתי… בשערי צדק ולא דיברתי עד גיל שנתיים וחצי. אחר כך גמגמתי עד גיל 3, ואחר כך התחלתי לדבר בגיל 3 פלוס.

“עברתי עכשיו ברחוב, אני לא גר פה, כי זו עיר התורה והחסידות, אבל גם עיר הפריצות והסמארטפונים… אבל עברתי פה וראיתי בחור שנראה רציני, עם פאות זקן וכובע של חסידים, ופשוט זוועה, יש לו סמארטפון טמא, רואה שם סרטי תועבה ופשוט לא יכולתי להתאפק, הסתכלתי עליו.

הוא אמר: ‘יש בעיה?’ אמרתי: ‘לי אישית אין בעיה’, אבל כנראה שהבעיה היא אצלך, שאתה לא מקיים את דברי מורינו ורבינו וכל הצדיקים הגדולים.

“ואז הסתכל ואמר: תלך… אמרתי לו: ואם אני לא רוצה? הוא אמר לי: אל תלך…  אני מסריט אותך. אמרתי: ‘אין בעיה אבל בתנאי שתסריט אותי ותשלח לכולם בווטסאפ'”.

הצעיר נשאל על ידי אחד מן הנוכחים, האם לא ייתכן שהאייפון מוגן, שקיבל ‘הכשר’?

“אין אייפון מוגן”, השיב הצעיר, “כל אייפון הוא טמא, ההכשר הזה הוא הכשר טמא, רבנים שמכשירים את זה – שיהיו רבנים, שיהיו אדמו”רים, שיהיו צדיקים, הם רבנים טמאים, רשעים ומושחתים, ועליהם נאמר בירמיה כ”ג… נבואה קשה מאוד.

“רב שאומר כזה דבר הוא לא רב. אותם רבנים שאומרים ‘מותר אייפון’, ‘מותר פיאות’ וכו’, הכל שקר, הוא סיטרא אחרא, הוא טיפת עמלק שמתלבשת כמו רב”.

בסיום אמר הצעיר: “בעוונותינו הרבים יש הרבה דברים כאלה ולכן צריך להוכיח, אני גם לא באתי להוכיח את הבחור, אבל פשוט הזדעזעתי לראות אותו עם זה ועם הכובע החסידי… הייתי בשוק”.

המכשיר, אגב, היה של חברת ‘נתיב’.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בחור מסכן.אף אחד לא איכפת לו ממנו???
    02/11/2016 11:25
    שלומי
  1. אין לב לאנשים !
    ועוד מסריטים אותו…

  2. לידית כל המזועזעים...
    02/11/2016 12:22
    נטע
  3. חברת נתיב קבלה הכשר מהרב ניסים קרליץ מר׳ חיים קנייבסקי ומהרב שטיינמן שליט״א לייצר מכשירים מוגנים עבור אנשי עסקים אין שום דבר פסול במכשירים המוגנים ובוודאי שהמכשירים כל הזמן בהשגחה ובפיקוח אדוקים כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל ויש כאלה שמשיגים את המכשירים המוגנים בדרכי מרמה (לא ישירות מנתיב) ופורצים אותם (זה לא בעיה כ״כ גדולה גם c2 כשר אפשר לפרוץ וגם נוקיה 208) מי שטוען שההכשר של נתיב זה לא הכשר טוב הוא פושע כי הוא מדבר נגד הרבנים הנ״ל וגם נגד בתי דין חשובים (כגון הבי״ד של הרב יהודה סילמן) לדבר נגד רבנים וגדולי הדור ולגנותם טמאים ורשעים זה לא פחות חמור מלהחזיק סמרטפון רגיל ולצפות בסרטי תועבה
    כמו״כ העובדה שרחוב רבי עקיבא בב״ב מוצף בחנויות זה גם לא כזה כשר ובפרט חנויות לבגדי נשים שמוכרים שם בגדים צרים וצמודים וחצאיות קצרות וירכונים וגרביים בצבע הרגל שזה גם עריות ממש ויש כאלה שמוכרות פאות ארוכות מאד ונגד כל זה לא שמענו אף פעם מילת זעזוע או מחאה כלשהי אז קודם כל תטפלו בחוצפה שלכם כלפי גדולי הדור (אפילו קובי לוי ביקש סליחה כמו גבר) אח״כ תטפלו גם בבעיות הפריצות הנוראית שישנה בבני ברק ואח״כ תכתבו מונולוגים אומללים על בעלי סמרטפון ההתנהגות שלכם אינה יותר טובה בלשון המעטה מההתנהגות של בעלי סמרטפון.

    • תותית   06/11/2016 19:52

      הלוואי ויפנימו