אתר מאקו מגן על אברמוביץ: עבר 60 ניתוחים – זה ‘הבוגד’ שלכם?

תקיפתו המילולית של עיתונאי חדשות 2 אמנון אברמוביץ - "לך יא בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות" - מסעירה את עולם התקשורת • בכתבה מיוחדת ב'מאקו' מתוארים מעלליו ופציעתו הקשה של אברמוביץ במלחמת יום הכיפורים, כשלצידה מופיעה השאלה: "זה הבוגד שלכם, זה האדם שאתם שולחים לעזה ולדאע"ש"?
אליעזר היון
כ"ד תשרי התשע"ז / 26.10.2016 19:21

אתר ‘מאקו’, הנמצא בבעלות חברת קשת, מגן על כתב חדשות 2 אמנון אברמוביץ בעקבות התקיפות המילוליות שעבר – ובכתבה מפורטת, מגולל את מעלליו של העיתונאי בקרב במהלך מלחמת יום כיפור, ואת הפציעות הרבות שספג.

הפרשה החלה לאחר שאברמוביץ צילם עם העיתונאי עמית סגל, כתבה המלווה את משפטו של החייל אלאור אזריה, בה הם מבקשים לבדוק – “מי באמת שולט בצה”ל”.

בקדימון לכתבה, שפורסם בחדשות הערוץ, נראה אדם זר תוקף מילולית את אברמוביץ’ מחוץ לכתלי בית הדין.

תחילה הוא הפגין על המשפט: “השופטת צריכה לבטל את התיק הזה לאלתר” – ולאחר מכן צולם כשהוא יורד לפסים אישיים וקורא לאברמוביץ’ שלא להגיע לבית הדין: “לך יא בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות”.

בהמשך אמר האיש לאברמוביץ: “אתה בוגד בעם שלך יא זבל, לך מפה. אתה בוגד בעם ישראל – בגללו החייל בכלא, בגלל העוכר הזה, בגלל האפס הזה. חבל שלא נשרפת במלחמה למוות”.

באתר מאקו בחרו להעלות קוום לדמותו של העיתונאי, תחת הכותרת: “תזכורת, זה מה שעשה הבוגד אמנון אברמוביץ”.

וכך נכתב שם בין השאר על חלקו במלחמת יום כיפור:

“הטנק החל לבעור, ועל פי התרגולת, הצוות צריך לנטוש אותו כמה שיותר מהר – כי אחרי הבערה מגיע בדרך כלל גם שלב הפיצוץ. אבל האזור היה רווי בחיילים מצרים, ואברמוביץ’ “היה סבור שנשארו אנשים בטנק”, כפי שנכתב בצל”ש.

“מה שלא נכתב בשפה היבשה של המסמך הצבאי זה שהוא פשוט נהג לאחור, למרות שהאש הגיע לתאו ואחזה גם בו. תבינו את התמונה: הוא נוהג בטנק בזמן שהאש מתפשטת בגופו, אוכלת את מדיו ואז את בשרו החי. האיש פשוט נשרף חי, אבל הוא התעלם מהכאב והמשיך לנהוג בכלי הבוער רק כדי להציל את חבריו. על זה הוא קיבל את צל”ש הרמטכ”ל.

“הכוויות הקשות השאירו אותו לתקופה ארוכה בבית החולים וגרמו לאובדן של כמה אצבעות. הוא נאלץ לעבור לא פחות מ-60 ניתוחים. זה הבוגד שלכם, זה האדם שאתם שולחים לעזה ולדאע”ש. והכל למה? כי הוא לא מסכים עם הדעות שלכם”.

האיש שתקף את אברמוביץ הוא עופר גולן, חבר מפלגת ‘עוצמה יהודית’, ובראיון לערוץ 10 סירב לחזור בו מאמירותיו הקשות.

“ברגע שבן אדם יושב בטלוויזיה ומטיף נגד היהודים ונגד המדינה, אני יכול להגיד לו כל דבר”, טען. “הגיע הזמן להגיד את האמת לאותו גיס חמישי שיושב בתקשורת ומשתף פעולה עם האויב”.

ביחס לפציעתו של העיתונאי אמר גולן: “זה שאברמוביץ’ נפצע, לא נותן לו לגיטמיציה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא שוכחים כלום
    27/10/2016 18:18
    דורון
  1. לשיטתם אם לפני הרבה שנים היית טוב זה מצדיק כל דבר שתעשה היום וההיפך אם בעבר הרחוק חטאת לא משנה כמה דברים טובים עשית מאז אתה מחוק.

  2. בן אדם לא מוסר נפשו למולדת על מנת לגרום לה נזק חמור בהרבה מהתועלת.
    27/10/2016 21:54
    שלום
  3. ארס ושנאה הם לחם חוקו של אברמוביץ, ובנוסף הוא מאתרג לא קטן.