למוסד ולשב”כ דרושים: תופרים, מעצבים גרפיים, שפים – ונגרים

המוסד והשב"כ מפרסמים מודעות דרושים ביניהם מופיעים מגוון תפקידים לא שגרתיים כמו שפים, נגרים, תופרים ופסיכולוגים קליניים • בין הדרישות: יכולת עצמאית, ניהול משימות רבות ומגוונות, ונכונות לשעות מרובות והיעדרויות לתקופה ארוכה מהבית
אליעזר היון
כ"ג תשרי התשע"ז / 25.10.2016 15:24

אתם יודעים לתפור? יש לכם ניסיון בנגרות? ואולי אתם אמני בד בכלל? אם כן הידיעה הבאה עשויה לעניין אתכם: המוסד והשב”כ מחפשים בעלי תפקידים למשרות שונות, כאשר חלק מן התפקידים הם אלו שהוזכרו.

באתר פז”ם פורסמו כמה מהתפקידים המוזרים ומעוררי העניין שפורסמו באחרונה באתרי השב”כ והמוסד.

בין התפקידים שהוצעו: אמן בד ועור לעיצוב ותפירת מוצרי עור ייחודיים, איש דיגום כלי רכב, מעצב גרפי, פסיכולוג קליני, שף, מתרגם שפות ונגר.

הדרישות לתפרן: ידע וניסיון של שלוש שנים לפחות בתפירת מוצרים מעור וחומרים שונים. השכלה בתחום העיצוב – חובה. דרישות נוספות: הבנה טכנית טובה, יכולת עבודה עצמאית, פתיחות לחידושים וללמידת נושאים חדשים, יצירתי/ת, בעל/ת מעוף וגמישות מחשבתית.

תפקיד הנגר כונה בשם: “תחום הזיווד ועיבוד השבבים במסגרת פרויקטים טכנולוגיים”, כאשר אחת הדרישות הייתה “ניסיון בעיבוד עץ – חובה” (וגם חמש שנות ניסיון בהרכבות, עיבוד שבבים או זיווד).

הפסיכולוג הקליני נדרש להיות בעל יכולת עצמאית, לדעת לנהל משימות רבות ומגוונות, ופרט לא פחות חשוב: “נכונות לשעות מרובות והיעדרויות לתקופה ארוכה מהבית”.

הכתב, שמעון איפרגן מזכיר כי עבודות השב”כ כוללים מגוון תפקידים היקפיים שאינן מתמצים רק ביכולת לחימה. כך למשל חיסולו של אל-מבחוח, איש חמאס שהוגדר בישראל כארכי-מחבל והיה מעורב בהברחות נשק עצומות מאיראן, סודאן ולוב לשטחי רצועת עזה, היה מתוכנן לפרטי פרטים.

החיסול של מבחוח כלל התערות בשטח המלון, תחפושות, פאות, רכבים. מישהו צריך לעשות את זה, כמו גם לטפל בהלם הנפשי של המחסלים. האם אתם פנויים ורואים עצמכם מסוגלים? שירות הביטחון יקבל אתכם בשמחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות