הילארי לא ממריאה בסקרים: למרות השערוריות זוכה ליתרון 4% בלבד

בסקר של ה'וושינגטון פוסט' ורשת ABC, המועמדת הדמוקרטית מובילה על יריבה הרפובליקני טראמפ עם 47% אחוזי תמיכה לעומת 43% אחוזים בהם זוכה טראמפ - רק 2% יותר מהסקר הקודם • מדינות אוהיו ונבאדה, שנחשבו ל"נוטות לצדה של קלינטון" בממוצע סקרי השבוע שעבר, מוגדות כעת "מתנדנדות" • אבל טראמפ מאבד תמיכה של נשים רפובליקניות
נתן פרל
י"ד תשרי התשע"ז / 16.10.2016 09:28

טראמפ יכול לשאוב קצת עידוד? מסקר חדש של עיתון ה’וושינגטון פוסט’ ורשת הטלוויזיה ABC עולה כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, מובילה בפער של 4% בלבד על יריבה הרפובליקני.

קלינטון זוכה בסקר ל-47% אחוזי תמיכה לעומת 43% אחוזים בהם זוכה טראמפ – רק 2% יותר מהסקר הקודם, שנערך ערב העימות הראשון, לפני שלושה שבועות וחצי.

מדובר בפער נמוך משמעותית משורה של סקרים מהשבוע האחרון. בנוסף, לפי סוכנות הידיעות רויטרס, מדינות אוהיו ונבאדה, שנחשבו ל”נוטות לצדה של קלינטון” בממוצע סקרי השבוע שעבר, מוגדות כעת “מתנדנדות”.

בתוך כך, טראמפ ממשיך להכחיש את הטענות ולפיהן תקף נשים וביצע מעשים חמורים. “הילרי רצה לנשיאות במה שנראה כמו בחירות מושחתות, הבחירות האלה מבוימות על ידי התקשורת המושחתת שמאשימה האשמות שווא ומפיצה שקרים בניסיון לגרום לה להיבחר לנשיאה”, אמר טראמפ בעצרת בחירות בפורטסמות’ שבניו המפשייר.

לדבריו ”הרבה מהטענות האלו כבר הוכחו כשקריות. אנחנו לא יכולים לתת להם להתחמק מזה, אלה שקרים. אנשים מזויפים מגיעים עם האשמות מזויפות וללא כל עדויות”.

אבל ההכחשות הללו לא ממש עוזרות לו: לפי סקר שפרסמה בסוף השבוע רשת ‘פוקס ניוז’ – המזוהה עם הרפובליקנים – ירדו אחוזי התמיכה של טראמפ בקרב נשים רפובליקניות ב-6% במהלך השבוע האחרון, ובקרב נשים המתגוררות בפרברים ב-10%.

טראמפ תקף את קלינטון וטען כי היא הייתה תחת השפעת סמים ממריצים. לטענתו תפקודה בעימות שנערך ביניהם עומד בסתירה לחקירותיה בבולשת הפדרלית, שבהן טענה פעמים רבות כי אינה זוכרת פרטים מסוימים בנוגע לפרשת המיילים.

”אנחנו כמו אתלטים ואותם מכריחים לעבור בדיקת סמים. אני חושב שאנחנו צריכים לעבור בדיקת סמים לפני העימות הבא, למה שלא נעשה זאת? אני לא יודע מה נסגר איתה, אבל בתחילת הדיון האחרון היא הייתה נלהבת במיוחד, ובסופו היא הייתה ‘אוי, קחו אותי למטה'” – חיקה אותה, “ובקושי הצליחה להגיע למכונית שלה”.

טראמפ הוסיף כי קלינטון היא “הפוליטיקאית המושחתת ביותר שאי פעם רצה לבית הלבן” – והוסיף: “קלינטון הייתה צריכה להיות עכשיו בכלא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות