שנה אחרי הרצח: השכנים מהיישוב נריה קראו לבתם על שם נעמה הי”ד

השכנים של בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד מהיישוב נריה, שנרצחו בפיגוע ירי לעיני ילדיהם סמוך לאלון מורה בחול המועד סוכות לפני שנה, העניקו לבתם את שמה של נעמה • "איתם ונעמה אכלו איתנו ביום הראשון של חג סוכות"
חיים טוויל
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 16:18

מרגש: עזרא ואסתי הרשברג, שכניהם של איתם ונעמה הנקין הי”ד מהיישוב נריה, שנרצחו בפיגוע ירי סמוך לאלון מורה בחול המועד סוכות לפני שנה, החליטו לקרוא לבתם שנולדה ביום שישי האחרון על שם אם המשפחה שנרצחה – נעמה.

בשבת האחרונה עלה עזרא לתורה והעניק לבתו את השם. זו ילדתם השישית של הזוג הרשברג.

“היה ברור לנו, מאז הרצח, שאם תיוולד לנו בת נקרא לה נעמה”, סיפר היום עזרא לחופי עמוס מאתר nrg. לדבריו, איתם ונעמה היו “יותר משכנים”, ובין המשפחות היה קשר קרוב. “איתם ונעמה אכלו איתנו ביום הראשון של חג סוכות, ממש כמה ימים לפני שזה קרה”, סיפר עזרא.

“אשתי ונעמה היו חברות, ואיתם היה חבר שלי. מיד אחרי שקראנו לבת שלנו נעמה חשבתי לעצמי שאני חייב לספר את זה לאיתם. המחשבה הראשונה שהייתה לי זה שאיתם עדיין חי. אחרי הרצח היה לנו מאוד קשה וגם עכשיו קשה לנו”.

נעמה הרשברג היא לא ה’נעמה’ הראשונה ביישוב: שלושה ימים לאחר הרצח נולדה לשכנים מהיישוב, ורד ואריאל ונגרובר, תינוקת וגם לה הם בחרו להעניק את השם נעמה.

“הרצח היה בחול המועד סוכות, ונעמה שלנו נולדה בשמחת תורה, הפרש של ימים בודדים”, סיפרה ורד.

בני הזוג, נעמה ואיתם הנקין הי”ד, נרצחו לעיני ארבעת ילדיהם בפיגוע ירי, בעת שעשו את דרכם הביתה מאלון מורה שבשומרון. הרצח של בני הזוג פתח את גל הטרור של השנה האחרונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות