הרב ברלנד לרבנים הראשיים: “מצבי הבריאותי קשה מנשוא”

הרב אליעזר ברלנד, הנתון במעצר עד תום ההליכים נגדו, פנה אל הרבנים הראשיים על מנת שיפעלו לשחרורו מהמעצר: "הגעתי כמה פעמים עד שערי מוות והתעלפתי. אני פונה אליכם מתוך לב קרוע ושבור, אני קורבן לעלילה שרקחו עליי פושעים ורשעים. מעולם לא ביצעתי שום עבירה ופשע" • "קנוניה אפלה. השמועות והרכילויות נגדי גורמות לי כזה צער"
חיים טוויל
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 13:36

הרב אליעזר ברלנד, הנתון במעצר עד תום ההליכים נגדו, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום חמור על ביצוע מעשים חמורים בנשים, פנה לרבנים הראשיים על מנת שיפעלו לשחרורו.

“מצבי הבריאותי קשה מנשוא ובקושי עומד על הרגליים, איני יודע אם אוכל לשרוד עוד את הסבל הנוראי”, כתב הרב ברלנד במכתבו.

הפנייה – שפורסמה בחדשות 2 – נכתבה על ידי עוזרו של מנהיג ‘שובו בנים’, ונשלחה לרבנים הראשיים הגר”ד לאו והגר”י יוסף.

במכתב כתב הרב ברלנד: “מתוך המצור והמצוק, החושך והאופל אני פונה אליכם אחרי שאני שוהה זה זמן כה רב בתא חשוך ואפל בסבל כה רב על לא עוול בכפי”.

לדבריו, מדובר ב”קנוניה אפלה של אנשים חוטאים מתוך בצע ממון, הם העלילו עליי עלילת שווא אשר לא עשיתי ולא חשבתי ולא עלתה על ליבי”.

הוא מוסיף וכותב: “שמוני בבור אפל עד תום ההליכים כגרוע שבפושעים בלי לזכות למינימום של צדק ויושר”.

לאחר שפירט את בעיותיו הרפואיות,  כתב: “הגעתי כמה פעמים עד שערי מוות והתעלפתי. אני פונה אליכם מתוך לב קרוע ושבור, אני קורבן לעלילה שרקחו עליי פושעים ורשעים. מעולם לא ביצעתי שום עבירה ופשע, רק תרמתי כל חיי לקהילה”.

לדבריו, “אני רוצה להגן על חפותי וכבודי בבית משפט ולהוכיח שאין שמץ של אמת בכל ההאשמות נגדי, ולכן חזרתי לארץ הקודש מתוך אמונה בצדקת דרכי. השמועות והרכילויות נגדי גורמות לי כזה צער. פונה אני אליכם על מנת להתפלל לשחרורי המלא ועל מנת שתעשו כמיטב יכולתכם לשחררני לחופשי, שאוכל להגן על עצמי ועל כבודי”.

הרב ברלנד כבר הגיש ערעור לבית המשפט העליון כדי להשתחרר למעצר בית ובקשתו נדחתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות