נרות עם רפורמית: ההתנצלות הכי אמיצה של השנה • אריה זיסמן

אריה זיסמן, עורך החדשות של יתד נאמן, שיבח את נשיא המדינה כאשר תיאר כיצד בחר לנסוע, בפשטות ובצניעות, ברכבת לוושינגטון • אלא שימים ספורים אחר-כך פורסם סרטון מביך, בו תועד ריבלין משתתף בטקס הדלקת נרות עם רב'ה רפורמית • זיסמן לא הסס ועשה את הדבר הנכון. התנצל
שרי רוט
כ"ו אלול התשע"ו / 29.09.2016 17:40

היה זה ימים אחדים לאחר שנשיא המדינה ראובן רובי ריבלין הגיע לביקור  בארצות הברית. עורך החדשות של יתד נאמן, אריה זיסמן, שיבח אותו בטורו ‘מקור נאמן’, כאשר תיאר כיצד בחר הנשיא לנסוע ברכבת לוושינגטון, תוך שמירה על פשטות וצניעות, דבר יפה לכשלעצמו.

אלא שימים אחדים חלפו וסרטון מביך, בו תועד ריבלין משתתף בטקס הדלקת נרות עם רפורמית, פורסם ברשתות החברתיות ובאתרים.

שבוע לאחר מכן, התנצל זיסמן בטורו על דברי השבח שחלק רק שבוע קודם לכן לנשיא. אילו ידעתי על הדלקת הנרות עם ה’רבה’ הרפורמית, הייתי נמנע מלשבחו, הצהיר.

למה זה יפה?

כי המתחרה המודיע, יצא להגנת הנשיא, תוך התעלמות מההכרה שהעניק לרפורמים. “בסביבת הנשיא לא מצליחים להבין את ה’רדיפה’ כלשונם”, כתב מ’ כרמלי, כשהוא מתייחס ללשכת ראש הממשלה. “ברור שהוא הוזמן ככלי ניגוח של הנשיא האמריקאי והכבוד הגדול שהוא קיבל שם לא היה כל כך לכבדו, כמו להמעיט בערכו של ראש הממשלה אולם מכאן ועד למעין קמפיין נגד הנשיא?”

פטרון ‘המודיע’, שר הבריאות יעקב ליצמן, הסביר דוגרי מדוע לא מפריע לו האירוע הרפורמי. יש הבדל בין להשתתף באירוע רפורמי לבין להשתתף באירוע בבית הלבן, לצידה של רפורמית.

יחי ההבדל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשריך אריה היקר...
    06/10/2016 16:08
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אריה זיסמן אדם ירא שמים בוגר ישיבת חברון
    שגדל על מורשת גדלות האדם ויודע לחזור בו
    כשהמציאות מחיבת………