הפצועה מבקבוק התבערה חזרה שוב לבית החולים: הפעם כדי ללדת בן

ענבר אזרק נפצעה לפני שנה באורח בינוני מבקבוק תבערה שהושלך לעבר רכבה, כאשר נסעה עם בעלה אורי בכביש 20 בצפון ירושלים • "אותו בית חולים בו התחילה השנה בהחלמה ממושכת, מסתיימת עם לידת בני במחלקת היולדות"
חיים טוויל
כ"ד אלול התשע"ו / 27.09.2016 13:17

ענבר אזרק נפצעה לפני שנה באורח בינוני מבקבוק תבערה שהושלך לעבר רכבה, כאשר נסעה עם בעלה אורי בכביש 20 בצפון ירושלים, בשכונת בית חנינא, סמוך למחלף נתניהו. היא אושפזה כאשר היא סובלת מכוויות קשות ברגליה ובידה, וטופלה ממושכות בבית החולים ‘הדסה עין כרם’.

השבוע, לקראת השנה החדשה, היא סגרה מעגל מרגש: ענבר, בת ה-28, ילדה את בנה באותו בית החולים בו שבה אל חייה לאחר הפציעה.

״עברתי שנה קשה, במהלכה החלמתי מפגיעה מורכבת ונאלצתי ללמוד ללכת מחדש, לסבול כאב רב ולהתגבר על מכשולים ואתגרים. אבל בשנה הזו גם יצרתי חיים חדשים ובהדסה – אותו בית חולים בו התחילה השנה בהחלמה ממושכת, עם צוות רפואי נפלא, שם היא גם מסתיימת עם לידת בני במחלקת היולדות עם צוות לא פחות נפלא״, אמרה בהתרגשות.

את הפיגוע ביצעה חוליה של ארבעה תושבי בית חנינא, שנלכדו כשבועיים לאחר הפיגוע:

• ואסים מחמד צאלח קוסטירו,, יליד 1996, נושא ת.ז ישראלית (תעודת תושב), כלוא לשעבר ע”ר מעורבות בפעילות טרור עממי בירושלים, יידה בקבוק תבערה לעבר הרכב.

• מחמד חוסאם סעיד קירש, יליד 1997, נושא ת.ז ישראלית (תעודת תושב), שימש כתצפיתן בפיגוע.

• בחולייה שני חברים נוספים, קטינים, בגילאים 16-17, יידו בקבוקי תבערה לעבר הרכב.

חברי החוליה הודו בחקירתם בשב”כ כי תיכננו את הפיגוע מראש, כנקמה על רצח התינוק הפלסטיני, עלי דואבשה ואביו, שביתם הוצת בכפר דומא.

הפיגוע:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות