חזר בתשובה: השעון שנגנב מחנות רהיטים יוקרתית הושב אחרי 28 שנה

חרדי כבן 70, שחזר בתשובה, החליט להחזיר שעון שגנב לפני כמעט 30 שנה לחנות הרהיטים 'קסטיאל' וצירף פתק בו הוא מבקש מבעלי החנות "סליחה וכפרה" • אלון קסטיאל, מבעלי החנות, פרסם פוסט בפייסבוק: "אנחנו סולחים לו"
שלמה בן חיים
ט"ו אלול התשע"ו / 18.09.2016 13:38

לקראת ראש השנה ויום הכיפורים: 28 שנים אחרי שגנב שעון מחנות הרהיטים היוקרתית ‘קסטיאל’, החליט אדם מבוגר כבן 70, שגנב את החפץ כשהיה צעיר ובינתיים חזר בתשובה, להחזיר אותו – כי מצפונו העיק עליו.

אלון קסטיאל, מבעלי חנות הרהיטים, סיפר בראיון לאורלי וגיא בערוץ 10 כי הגנב הגיע לחנות עם שקית ופתק, הגיש אותם למוכרת – וברח מהמקום.

בפתק היה כתוב: “החפץ נגנב מחנות קסטיאל רהיטים מאזור רחוב הקישון לפני 28 שנה. הגנב חזר בתשובה ומחזיר את החפץ לבעלים. תודה וסליחה וכפרה”.

קסטיאל סיפר: “דוד שלי זכר את הגנב במעומעם. הוא הגיע פיזית למקום ונעלם מהר”.

אלון קסטיאל מציין כי זו איננה הפעם הראשונה שבה אנשי החנות נתקלים בתופעה של השבת חפצים גנובים אחרי שנים רבות. “זה קורה כל שלוש או ארבע שנים. פתאום מחזירים לנו שקית עם כלי כתיבה ומחקרים. אנחנו כמובן סולחים לגנב”.

קסטיאל טען כי בעבר היה קשה מאוד לעקוב אחר גניבות: “היה קשה לשמור על סדר, גם לא היו מצלמות. למשל, פעם הלכתי לתקן פנצ’ר וראיתי במשרד שם את כל הריהוט הישן שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות