טראמפ על הילארי: משהו קורה שם. מקווה שתחלים – ונתראה בעימות

בריאיון שהעניק לרשת 'פוקס' התייחס המועמד הרפובליקני לראשונה לקריסה אתמול של יריבתו בטקס יום הזיכרון: "לא סבור שסגן הנשיא ג'ו ביידן יחליף אותה" • טראמפ הבטיח כי בקרוב הוא ישחרר מידע נוסף על מצבו הבריאותי
נתן פרל
ט' אלול התשע"ו / 12.09.2016 14:55

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, העניק היום (שני) ראיון לרשת ‘פוקס ניוז’, והתייחס לראשונה לדלקת הריאות בה לקתה המועמד הדמוקרטית, לדברי הרופאה האישית שלה.

טראמפ, ששמר על טון ממלכתי ביחס להתבטאויות קודמות שלו בנושא, אמר כי הוא לא חושב שסגן הנשיא ג’ו ביידן יחליף את קלינטון – רעיון שהעלו כמה מהפרשנים.

“משהו קורה שם”, אמר המועמד. “אני מקווה שהיא תחלים ותחזור למרוץ, ונראה אותה בעימות נגדי בעוד שבועיים”.

טראמפ הבטיח כי בקרוב הוא ישחרר מידע נוסף על מצבו הבריאותי.

בראיון לרשת סי.אן.אן. הגיב טראמפ על אמירתה של קלינטון כי חצי ממצביעי טראמפ “בזויים וגזענים”.

טראמפ אמר: “כששמעתי את זה, אמרתי לעצמי שזה לא הגיוני שהיא אמרה את זה, וביקשתי מאנשיי שיגידו את זה שוב. אמרתי שאין מצב שהיא אמרה את זה, זאת פשוט בורות. זה כעס”, אמר.

לדבריו, ”זאת בדיוק הבעיה של הפוליטיקה, וראו את הכעס שהיא אמרה את זה. אתה לא נשיא של 47 אחוזים, אתה נשיא של כולם, מישהו צריך לצאת ולהגיד את זה”.

בעקבות מצבה הרפואי החליטה אמש קלינטון לבטל מספר אירועים שתוכננו ליממות הקרובות במסגרת מסע הבחירות שלה.

בין היתר היא ביטלה את השתתפותה באירועי הבחירות שתוכננו לה ליומיים הקרובים בקליפורניה. טרם נמסרה התייחסות ממטה הקמפיין שלה לאירוע הפומבי הבא – המתוכנן להתקיים ביום רביעי בלאס וגאס.

במטה קלינטון חוששים כעת כי הקריסה שלה אמש  עלולה להפוך את שאלת מצבה הבריאותי לנושא בולט בקמפיין של המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ.

בתיעוד מטקס הזיכרון בניו יורק, נראית הילארי כשהיא נשענת על עמוד ונתמכת בידי עוזרת, לפני שהיא עולה למכוניתה הרשמית, בסיוע שומרי הראש שלה, כשהיא מתנדנדת.

במהלך העלייה לכלי הרכב, היא תועדה מועדת ונתמכת בשומרי הראש. עדי ראייה סיפרו לרשת ‘פוקס’ כי היא החליקה בקצה המדרכה, וכי אחת מנעליה נפלה מתחת למכונית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות