בליכוד לא מתרגשים: “המצביעים יחזרו כשיבינו שלפיד הוא שמאל”

גורמים בליכוד: "תוצאות הסקר נובעות ממשבר השבת, אולם המשבר הזה כבר מאחורינו" • "גם לפיד החוזר בתשובה מאותת לחרדים שלא יעשה שום שינוי בנושאי דת" • "העליהום על הליכוד נועד לעשות דבר אחד - להעלות ממשלת שמאל שכמו כל ממשלות השמאל בעבר תעשה קואליציה עם החרדים, ולא תעשה שום שינוי בנושאי דת ומדינה"
יוני גרין
ד' אלול התשע"ו / 06.09.2016 23:33

גורמים בליכוד הבהירו הערב (שלישי) כי במפלגה לא מתרגשים מתוצאות סקר המנדטים שפורסם במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2.

לפי הסקר הדרמטי,  לו היו נערכות הבחירות היום – היתה מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד מקבלת 24 מנדטים ואילו הליכוד בראשות נתניהו היה מקבל 22 מנדטים בלבד.

לדברי הגורמים, “אין שום סיבה להתרגשות מהסקר. כולנו הרי זוכרים שכבר ניבאו לליכוד 18 מנדטים בבחירות האחרונות וראינו מה הייתה התוצאה. ברור שהסקר הוא תוצאה ישירה של משבר השבת – והמשבר הזה נמצא מאחורינו, לאחר שהתקבלה היום פסיקת בג”ץ בנושא”.

הגורמים מציינים עוד, כי גם משבר השבת הוא מלאכותי. “יש לזכור כי כל ממשלות השמאל עשו קואליציות עם החרדים: ממשלת רבין הראשונה, ממשלת רבין השנייה שהעבירה את הסכמי אוסלו בתמיכת המפלגות החרדיות, ממשלת ברק וממשלת אולמרט. גם בממשלות אלה לא הונהגו שינויים כלשהם בנושא דת ומדינה”.

בלכוד מדגישים: “גם לפיד החוזר בתשובה מאותת לחרדים שלא יעשה שום שינוי בנושאים אלה”.

בליכוד מרגיעים ואומרים: “מצביעי הליכוד יחזרו כאשר יבינו שלפיד הוא איש שמאל שעומד בראש מפלגת שמאל שיוביל ויתורים ונסיגות שיסכנו את ביטחון ישראל”.

הגורמים בליכוד מציעים שלא להתבלבל: “העליהום על הליכוד נועד לעשות דבר אחד – להעלות ממשלת שמאל שכמו כל ממשלות השמאל בעבר תעשה גם היא קואליציה עם המפלגות החרדיות, לא תעשה שום שינוי בנושאי דת ומדינה, אבל תעשה ויתורים מסוכנים ובלתי הפיכים מול הפלשתינים, כפי שכבר קרה בעבר – דבר שממשלת הליכוד בראשות נתניהו לא תעשה לעולם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרבי מילובביץ אמר לביבי...כנסו...
    07/09/2016 09:05
    ברוריה בת לאה
  1. בס”ד ידוע הדבר בקהילת חבד ובכלל כי הרבי אמר לביבי כי הוא יעביר את השרביט למלך המשיח. אמת ויציב בטוח אם הרבי אמר. אולי יאיר לפיד הוא הוא הלפיד שיאיר – אך זה לא בטוח עדיין – ועד אשר לא תצא בת קול בעניין זה הרי שכרגע ביבי הוא מלך ישראל הבלתי מעורער העושה מלאכתו בקודש.בס”ד נתפלל לכוחות רבים למלך הקיים ונמשיך להתפלל לסיום הגלות בס”ד.

  2. לא משנה !!!
    07/09/2016 09:49
    דרוקר
  3. שתי המפלגות הגדולות לא עוזרות לחלשים שבתוכנו אז מה משנה מי יעלה ?!!!