זה אמיתי: עשרות מג”בניקים חילצו עופר קטן שנכלא בבית ערבי • צפו

העופר נכלא בתנאי שבי קשים בבית בכפר חיזמא, הממוקם צפונית לירושלים • אמש, במבצע מיוחד, הוא שוחרר על ידי לוחמי משמר הגבול והועבר לטיפול רפואי ושיקום • המפקד: "כששמענו שהעופר נכלא שוב, לא היה לי ספק שכבר באותו הלילה ניכנס לשחררו"
חיים טוויל
כ"ח אב התשע"ו / 01.09.2016 17:13

לפני כשבועיים, במהלך פעילות מעצרים של לוחמי מג”ב בכפר חיזמא, צפונית לירושלים, נכנסו הלוחמים למבנה בו הבחינו בעופר הכלוא בחדר סגור, בתנאי היגיינה קשים וסובל מתת-תזונה.

הלוחמים, שהבחינו כי מדובר בחיית בר שזה אינו מקומה הטבעי, החליטו לעשות מעשה ושחררו את העופר בשטח פתוח, סמוך למבנה בו הוא אותר. לאחר מכן המשיכו הלוחמים בפעילותם המבצעית.

לפני מספר ימים התקבל מידע מודיעיני, לפיו העופר נכלא פעם נוספת – הפעם במבנה סמוך, אך בתנאי שבי דומים, זאת לאחר שככל הנראה נתפס שוב על ידי שוביו.

לאחר שהתקבל המידע הוחלט להוציא לפועל מבצע מורכב, כבר באותו הלילה, בשיתוף פעולה עם פקחי רשות הטבע והגנים, במטרה לשחרר את העופר מהכלא.

מפקד הפלוגה: “לא הופתעתי לראות לוחמים חדורי מוטיבציה שיוצאים לפעילות קצת שונה ושנסיבותיה לא שגרתיות. כששמענו שהעופר נכלא שוב, לא היה לי ספק שכבר באותו הלילה ניכנס לשחררו ולהשיבו לטבע”.

לפנות בוקר, במסגרת מבצע מוצלח בו השתתפו עשרות לוחמי מג”ב, שוחרר העופר הכלוא, ונמסר לנציג מטעם רשות הטבע והגנים לשיקום ולהמשך טיפול רפואי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות