בביתר עלית מסתובב תוקף ילדים רק כי לא הוגשה תלונה במשטרה?

בפוסט שעלה בפייסבוק על ידי תושבת העיר ביתר עלית נטען כי תוקף ילדים מסתובב בעיר החרדית, רק משום שהורי ילדה שהותקפה לא התלוננו • "לתפוס את הטמא הזה - לפרסם את שמו ברבים ולהעמיד אותו לדין"
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ו / 28.08.2016 10:51

האם בעיר ביתר עילית מסתובב אדם התוקף ילדים שטרם נתפס, מאחר שככל הנראה טרם הוגשה תלונה נגדו במשטרה?

תושבת העיר כתב בפוסט ברשת החברתית פייסבוק: “הבורות של הציבור החרדי גדולה מנשוא. דברים קורים לילדים – וההורים מעבירים כלא היה, או שזה לא חשוב או מה יגידו השכנים או הרב.

“ביום שישי הצלחתי קצת לזעזע את המערכת בביתר. יצרתי קשר עם אשתו של הנציג חב”ד בעירייה (אנחנו מקושרים לחב”ד), והיא אמרה שברגע שראתה את הפוסט שפרסמתי בקבוצה היא יצרה קשר עם מנהל בי”ס של הבן שלי, וסיפרה לו שאחד התלמידים עבר התקפה. הוא אמר שייתן הנחייה שהשנה הילדים יעבור שיעור הגנה”.

בפוסט נטען, כי עד עתה לא הוגשה תלונה במשטרה על ילדה שהותקפה לפני שבועיים, משום שההורים חשבו כי התלונה לא תועיל. “אני רוצה לפעול ומהר ולזעזע את המערכת החרדית כי זה לא מספיק שאין מודעות”, כתבה בפוסט. “הורים חייבים לדעת שאם הילד שלהם הותקף והם לא ניגשו למשטרה – ההתקפה הבאה היא על הילדים שלהם”.

הגולשת ביקשה שלא להשתלח בציבור החרדי כולו, אלא להתמקד במטרה: “נא לא להתפרע לי על הקיר. לא על חרדים ולא בכלל. אני אחסום ללא הכרה. אני רוצה להיות ממוקדת מטרה: לתפוס את הטמא הזה – לפרסם את שמו ברבים ולהעמיד אותו לדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות