הצהרת תובע נגד החשוד בדריסת הילד החרדי בן ה-6 בכניסת השבת

בית משפט השלום לתעבורה בירושלים האריך בשלושה ימים את מעצרו של הנהג שדרס את יוהנותן פוקס בן ה-6 בצומת בר אילן • ביום רביעי צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין הפקרה לאחר תאונה, שיבוש הליכי משפט ונהיגה ללא רישיון
חיים טוויל
י"ח אב התשע"ו / 22.08.2016 13:54

תאונת הפגע וברח בצומת בר אילן: בית משפט השלום לתעבורה בירושלים האריך בצהרים (שני) בשלושה ימים את מעצרו של הנהג החשוד בדריסת הילד יהונתן פוקס בן ה-6 עם כניסת השבת.

במהלך הדיון הגישה המשטרה נגדו הצהרת תובע, וביום רביעי צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין הפקרה לאחר תאונה, שיבוש הליכי משפט ונהיגה ללא רישיון.

מפרטים נוספים מחקירת תאונת הפגע וברח – שפורסמו ב’ישראל היום’ – עולה תמונה מעוררת תמיהה בנוגע לקלות שממנה התחמק הנהג הפוגע מעונש, כאשר למרות שנתפס בעבר שלוש פעמים נוסע ללא רישיון נהיגה – נגזרו עליו עונשים קלים יחסית.

גם כאשר הפר את עונש המאסר על תנאי שקיבל באחת הפעמים שבהן נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה, החליט השופט להסתפק בעונש של עבודות שירות בלבד.

עוד עולה מהחקירה, כי מכונית שנסעה לפני המכונית שבה נהג הדורס, עצרה כדי להעניק זכות קדימה ליהונתן בן ה-6, כשחצה את הכביש – אולם הנהג הפוגע עקף את המכונית שעצרה ופגע ביהונתן.

התאונה התרחשה בערב שבת לאחר הדלקת הנרות.

אזרחים העידו בפני השוטרים, כי לאחר שפגע בילד, עצר הנהג, יצא מהרכב, הסתכל על הילד שהיה שרוע במרכז הכביש, נכנס לרכב ונמלט מהמקום. לפי אותם עדי ראייה, אחיו הצעיר של הנהג הפוגע הסתכל על המתרחש מחלון המכונית, אך לא יצא ממנה.

עם זאת, בחקירתו טען האח הצעיר כי הוא זה שיצא מהרכב והסתכל על יהונתן ששכב על הכביש. במשטרה סבורים כי מי שיצא להסתכל והעדיף לחזור לרכבו בלי להושיט עזרה, הוא הנהג הפוגע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות