ח”כ אורן חזן חש ברע, אושפז ונותח בשבת בהרדמה מלאה ב’בילינסון’

דוברו של חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד פרסם במהלך שבת הודעה כי הח"כ אושפז ב'בלינסון' בשל כאבים בבטן, וכי "התגלה כי ניתק בגופו וריד שיצר דליפה גדולה של דם" • ב'בלינסון' סרבו להתייחס
נחמן גור
ג' אב התשע"ו / 06.08.2016 21:19

חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד  אושפז בשבת בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, לאחר שחש ברע.

לאחר שעבר בדיקות, הוא הוכנס הבוקר לחדר ניתוח, שם נותח בהרדמה מלאה.

אלא שלפי דיווח בערוץ 10, ההודעה שהוציא דוברו של חזן על הניתוח “רחוקה מלתאר את הסיבה שבגינה באמת אושפז”.

בשעות הצהריים פרסם דוברו של חבר הכנסת כי הוא אושפז בשל כאבים בבטנו ועבר ניתוח. כמה דקות אחר כך פרסם הדובר הודעה מפורטת יותר, שבה נמסר כי בגופו של הח”כ ניתק וריד שיצר דליפה גדולה של דם. “לכל מי שמבין טיפה ברפואה, ההודעה נראתה תמוהה”, טוענים בערוץ 10.

בערוץ 10 דווח, כי “מפאת סודיות רפואית, לא ניתן לפרט את הסיבות שהביאו אותו אל חדר הניתוח. מה שכן ניתן לציין הוא שלא מדובר בניתוח בטן בגלל וריד קרוע”.

עם זאת, דוברו של חזן ממשיך להתעקש שההודעה שפורסמה על ידו מדויקת.

בבית החולים בילינסון סירבו להתייחס לפניית ערוץ 10 מטעמים של סודיות רפואית.

בהודעה לתקשורת מטעם בית החולים נאמר:  “לאחר אישורו של ח”כ אורן חזן בית החולים מאשר כי עבר הבוקר ניתוח בהרדמה מלאה. לא ניתן למסור פרטים נוספים עקב חסיון רפואי”.

עוזרו של חבר הכנסת מסר: “ח”כ אורן חזן התאושש מהניתוח ונמצא בהכרה מלאה, הניתוח עבר בהצלחה. ח”כ חזן מוסר תודה רבה לכל החברים על ההתעניינות במצבו. הוא יישאר מספר ימים להשגחה בביה”ח בלינסון”.

אביו של חבר הכנסת, ח”כ לשעבר יחיאל חזן אמר: “משהו התפוצץ לו בבטן, כנראה וריד וזו אולי תוצאה של מאמץ, הוא חש כאבים חזקים בבטנו, עשו לו בדיקות כל הלילה ובבוקר הוחלט להכניס אותו לניתוח. אנחנו מתוחים ומקווים שהכול יהיה בסדר”.

בעקבות האשפוז בוטלה השתתפותו של חזן במשלחת ח”כים שצפויה להמריא הערב לאגרנטינה, פרגוואי ואורוגוואי. במשלחת משתתפים, בין היתר, יו”ר הקואליציה דוד ביטן (הליכוד), נאוה בוקר (הליכוד) וחיליק בר (המחנה הציוני).

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דר פרנקנשטיין
    07/08/2016 18:30
    המוח
  1. האם יתכן שעכשיו משתילים לאורן חזן את המוח שאבא שלו גנב ממשכן הכנסת בזמן כהונתו ?וזו סיבת האשפוז?