אבי הפעוט שנהג בטרקטורון בכביש מהיר: “בקושי יודע לדבר וכבר נוהג”

עטיה אל-ווקאלי, אביו של הפעוט שהסרטון בו הוא תועד נוהג על טרקטור חשמלי הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, הסביר כי לא הבחין שבנו נעלם: "הילד לקח את המפתח של טרקטורון הצעצוע בלי שנראה ויצא מהמתחם" • "עכשיו משגיחים עליו 10 אנשים, לא אחד"
אליעזר היון
כ"א תמוז התשע"ו / 27.07.2016 00:06

אביו של הפעוט בן השנתיים ,שהסרטון בו נראה נוהג על טרקטורון בכביש 60 המהיר שבנגב הפך לוויראלי, שוחח היום (שלישי) עם יניר יגנה מאתר ‘וואלה’ – ואמר כי האירוע התרחש ללא ידיעתו.

“פתאום אני מקבל טלפון מחבר שסיפר לי שהם היו על הכביש הראשי עם הטרקטורון”, שחזר האב, אל-ווקאלי. “פחדתי ודאגתי שמשהו קרה להם, לא הבנתי איך הם הגיעו לכביש הראשי, אף פעם לא קרה לנו מקרה שכזה ולא יקרה לנו בעתיד”.

לדברי האב הוא לא הבחין שהילדים יצאו.

“הילד לקח את המפתח של טרקטורון הצעצוע בלי שנראה ויצא מהמתחם”, אמר אל-ווקאלי. “אף אחד לא שם לב – לא אני, לא אימא שלהם ולא אף אחד מהדודים. לא ראינו אותם, ואחרי ששמנו לב התחלנו לחפש אותם במשך ארבעים דקות”.

הוא הוסיף: “הוא לא מגיע אפילו ל-20 קמ”ש, יש לו גלגלי גומי. אני עדיין לא מעכל את הדבר הזה”.

בשיחה עם ניב רסקין בגל”צ על פרטי האירוע אמר הבוקר האב: “אמרתי לו שהוא לא יראה יותר את הטרקטורון. זה לא דבר מצחיק. הוא בקושי יודע לדבר וכבר נוהג”.

“זה דבר שלא שמעתי עליו בכל העולם”, אמר, “הסיפור עדיין לא הסתיים במשטרה, ואני מקווה שזה יגמר בטוב. מה שמעניין אותי זה שהילד שלי בסדר. עכשיו משגיחים עליו 10 אנשים, לא אחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות