10 שנות מאסר לנהג מונית שחטף ותקף ילדה חרדית בת 7 מאשדוד

הנהג יוסף כהן, בן 50, חטף את הילדה שהמתינה ליד בית הספר באשדוד, תקף אותה ביער ליד בית שמש - והפקיר אותה לבדה • בנוסף נגזרו עליו 18 חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי של 40 אלף ש"ח למשפחת הילדה • סנגורו: "נגיש ערעור"
חיים טוויל
ט"ו סיון התשע"ו / 21.06.2016 13:52

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שלישי) 10 שנות מאסר בפועל על יוסף כהן, בן 50 מירושלים, נהג המונית שחטף ילדה בת שבע שהמתינה ליד בית הספר באשדוד, ביצע בה מעשה חמור ביער ליד בית שמש ולאחר מכן הפקיר אותה במקום לבדה.

בנוסף נגזרו על כהן 18 חודשי מאסר על תנאי וכן תשלום פיצוי על סך 40 אלף ש”ח למשפחת הקורבן.

השופטת ציינה בגזר הדין: “העבירות בוצעו בתכנון מראש. ניתן ללמוד זאת מהיעד המרוחק, גילה הצעיר של הקורבן ופער הגילאים ביניהם. הנאשם בחר קורבן רך בשנים שהפך לטרף קל במלתעותיו. כן יש להביא את ההשלכות העתידיות שיותיר בנפשה האירוע”.

סניגורו של הנאשם, עו״ד אריאל עטרי, אמר בתגובה: ״אנו מכבדים את פסק הדין, עם זאת אנו סבורים שבית המשפט לא פירש נכון את הראיות. העונש שהוטל על מרשי הוא עונש חמור מאוד ולכן בכוונתי להגיש ערעור לבית המשפט העליון על מנת שיזוכה מכל העבירות”.

נגד הנהג, בן 50, הוגש כתב אישום שייחס לו ביצוע עבירות של חטיפה לשם ביצוע מעשים חמורים.

לפי כתב האישום, ביום ב-2 לפברואר 2014, אסף הנהג בירושלים נוסע, והסיע אותו במונית מירושלים לאשדוד. לאחר שהנוסע ירד, החל לנסוע ברחבי העיר ובסמוך לשעה 13:00 הבחין בתלמידת כיתה ב’ בבית ספר באשדוד, שיצאה מבית הספר עם תום הלימודים והמתינה להסעה שהיתה אמורה לאסוף אותה, כמדי יום, לביתה.

בשלב מסוים, בעוד הילדה ממתינה להסעה, היא התיישבה על המדרכה, סמוך לספסל אשר היה במקום האיסוף, והחלה לצייר על המדרכה.

נהג המונית הבחין בה, עצר את המונית על הכביש בסמוך, קרא לה, והחל לשכנע אותה לעלות עמו למונית.

בין היתר, פנה הנאשם למתלוננת ואמר לה: “ילדה אל תשבי על הרצפה… אל תתלכלכי ילדה”.

הילדה בת ה-7 קמה והתיישבה על הספסל, והנאשם המשיך ואמר לה: “בואי בואי…”, “את רוצה לבוא איתי…?”, “רוצה שאני אקח אותך…?”

הילדה סירבה ואמרה לנהג “לא”.

הוא החל לשכנע ולפתות אותה לעלות עמו למונית ולנסוע עמו. בין היתר אמר לה: “רוצה שוקולד? כדאי לך”, וכן הבטיח לה שייתן לה משהו לאכול, ויקנה לה משהו מתוק.

לאחר שהשתכנעה ועלתה אל המונית, הוא יצא מאשדוד ונסע לכיון בית שמש. כשהגיע ליער צרעה עצר את המונית והורה לילדה לעבור למושב האחורי. כשעברה לשם, ביצע בה מעשים חמורים.

לאחר מכן הוציא את הילדה מהמונית, אמר לה “חכי פה, אני תכף בא” – ונמלט מהמקום.

הילדה, שנותרה לבדה ביער כשהיא מבוהלת ובוכה, יצאה מבין העצים, והחלה לרוץ לכיוון הכביש, תוך שהיא צועקת “תעזרו לי, תצילו אותי”.

נהגת שחלפה במקום אספה אותה, התקשרה לסבתה והזעיקה את המשטרה.

כך נחטפה הילדה:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות