שלח: “לליצמן יש עם לפיד עניינים אישיים. מקווה שהם יתגברו על זה”

ח"כ עופר שלח מיש עתיד מעריך כי החרדים יהיו שותפים מלאים בהנהגת המדינה בממשלה בראשות יאיר לפיד: "אני משוחח רבות עם ליצמן אני עובד בשותפות הדוקה עם גפני, ואני חושב שאנחנו צריכים לעצב ולגבש את זה גם אחרי הבחירות"
נחמן גור
ט"ו סיון התשע"ו / 21.06.2016 13:33

ח”כ עופר שלח מיש עתיד סיפר הבוקר (שלישי) בראיון בקול חי, כי  הוא “משוחח רבות עם ליצמן” ומעריך כי החרדים יהיו שותפים מלאים בהנהגת המדינה בממשלה בראשות יאיר לפיד.

“אני רואה את יאיר לפיד ראש ממשלה ואת יש עתיד מפלגת שלטון בלי ספק, ואנחנו נגבש ונציג סדר יום אלטרנטיבי למה שקורה היום בממלכת נתניהו”, אמר שלח.

לדבריו, החרדים יהיו חלק בלתי נפרד מהנהגת המדינה – למרות שהיחסים בין שר הבריאות יעקב ליצמן לפיד שאינם מן המשופרים, בלשון המעטה.

“סדר היום שעליו נתניהו ביסס הוא של פילוג ושיסוי. הוא לא אמר ‘אני אוביל את הקהילה הישראלית המגוונת למקום של שותפות וחוזה חדש שכולם יכולים אתו’, אלא להיפך עם ‘הערבים נוהרים’ וכו’ וכך הוא זכה בבחירות. אנחנו מכילים את כולם. וגם החברה החרדית צריכה לדעת שהיא לא סקטור קטן אלא שותף מלא בהנהגת המדינה.

“באשר לליצמן, יש לו עם יאיר לפיד עניינים אישיים ואני מקווה שהם יתגברו על זה. אני משוחח רבות עם ליצמן אני עובד בשותפות הדוקה עם גפני, ואני חושב שאנחנו צריכים לעצב ולגבש את זה גם אחרי הבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות