נתניהו גילה בזירת הרצח: “תפסנו את משתף הפעולה עם המרצחים”

ראש הממשלה הגיע הערב למתחם שרונה בתל אביב: "העם הזה חזק, הם לא יכריעו אותנו" • "שמעתי את צהלות השמחה בעזה ובחלקים אחרים של החברה הפלסטינית. זה רק מזכיר לנו מול מי אנחנו עומדים"
נחמן גור
ג' סיון התשע"ו / 09.06.2016 20:42

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (חמישי) למתחם שרונה מרקט בתל אביב, שם נרצחו אמש ארבעה הי”ד בפיגוע ירי רצחני, וסיפר כי מערכת הביטחון תפסה ערבי שסייע למחבלים לבצע את הפיגוע.

“במקום הזה אתמול נרצחו ארבעה ישראלים חפים מפשע. אנחנו אבלים את מותם. אני יודע אישית איזו טלטלה כבירה עוברת על המשפחות שלהם. לבנו איתם, ואנחנו מייחלים להחלמת הפצועים. העם הזה חזק, הם לא יכריעו אותנו. אני רואה שהחיים אפילו חוזרים למסלולם סביבנו, וטוב שכך”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה סיפר על שורת הצעדים עליהם החליט הקבינט המדיני-ביטחוני וחשף כי כוחות הביטחון תפסו ערבי שסייע לשני המחבלים לבצע את הפיגוע הרצחני: “כיתרנו את יטא; תפסנו את האיש ששיתף פעולה עם המרצחים; שללנו היתרי עבודה ממאות בני החמולות שלהם; שללנו גם את הקלות הרמדאן לביקורים בישראל מעשרות אלפים; עיבינו כוחות בקו התפר וגם כאן בתל אביב, והחלטנו על נקיטת עוד שורה של צעדים שאני לא אפרט כאן”.

נתניהו הוסיף ואמר: “שמעתי בהערכה את הגינויים החריפים והחד משמעיים מהבירות המובילות בעולם למעשה הרצח הנפשע הזה. לא שמעתי גינוי כזה מהרשות הפלסטינית, ולעומת זה שמעתי את צהלות השמחה בעזה ובחלקים אחרים של החברה הפלסטינית ביהודה ושומרון”.

הוא הדגיש: “זה רק מזכיר לנו מול מי אנחנו עומדים, ומול מה אנחנו עומדים. אנחנו ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות