חם ולוהט בקיץ? כך תאווררו את הבית • החור של הגרוש

מאווררי התקרה הם פריט חשוב ופונקציונלי, בעלי חשיבות רבה בשמירה על קירור החלל • מאווררי התקרה מקררים ומערבלים את האוויר בימי הקיץ החמים, ומשמשים כפריט עיצובי המשדרג את מראה החדר או החצר
תמי גיל
ח' סיון התשע"ו / 14.06.2016 19:10

לשינה נעימה בלילות הקיץ החמים מומלץ להתקין את המאוורר מעל למיטה והמיקום האידיאלי ביותר הוא בקצה המיטה מעל הרגליים. בקיץ מומלץ להשתמש במאוורר תקרה כך שיפעל נגד כיוון השעון והרוח תהיה ישירה ומלטפת.

חברת “אלקטרוסטאר” מציעה מאווררי תקרה יוקרתיים ומעוצבים במיוחד לקיץ 2016 בסגנונות שונים.

בין מאווררי התקרה ניתן למצוא:

דגם ארטימיס 58 – מאוורר תקרה במראה מודרני עכשווי בעל 3 כנפיים, מגיע בצבע כרום. מתאים לחדרי שינה גדולים ולחלל הסלון, המאוורר כולל תאורת הלוגן 100 וואט, כולל מפסק קיר מותאם, הספק של 95 וואט, המאוורר יורד נהתקרה עד 30 ס”מ. 10 שנות אחריות למנוע. מחיר מומלץ לצרכן: 6,000 ₪.

art

דגם סטאר מולטימקס 52 – מאוור תקרה במראה יוקרתי ומרשים. מגיע בצבעים של ניקל ולבן, מתאים לחללים גדולים כמו סלון וחדר שינה, ניתן להרכיב את המאוורר עם 2-4 כנפיים לבחירה, המאוורר כולל גוף תאורה ל2 נורות EL עד 26W כל אחת (מקביל ל130W ליבון, לנורה) או 2 נורות לד של עד 15W כל אחת (מקביל ל125W ליבון, לנורה), יש לוודא שגודל הנורות שנבחרו נכנסות לגוף התאורה. כולל מפסק קיר, הספק וואט של 49 וואט, יורד מהתקרה 30 ס”מ. מגיע עם אחריות של 10 שנים למנוע. מחיר מומלץ לצרכן 1,200 ₪.

star

דגם אווטדור סטאר 52 – מאוור תקרה המתאים לחללים בתוך הבית וגם לבחוץ (מרפסת/ גינה), מגיע בצבעים של חום שוקולד וגרפיט. מתאים לפרגולות ומרפסות- מוגן מחדירת מים ולחות, בעל שליטה באמצעות חוטי משיכה, הספק של 70 וואט, המאוורר יורד מהתיקרה כ- 32 ס”מ, שלוש שנות אחריות למנוע. מחיר מומלץ לצרכן: 1,600 ₪.

דגם אינוולושן – מאוורר תקרה בעל 2 כנפיים בלבד במראה דקורטיבי עדין ועכשווי. מגיע בצבעים של חום וטיטניום, מתאים לחלל הסלון וחדר השינה, כולל מפסק קיר. הספק 29 וואט, יורד מהתיקרה: 30 ס״מ’ מגיע עם 10 שנות אחריות למנוע. מחיר מומלץ לצרכן: 2,500 ₪.

חברת “אלקטרוסטאר” הוקמה בשנת 1947, כשמטרתה לייצר את המאווררים הטובים ביותר בישראל, הן באיכות והן בעיצוב. עד היום, ניתן למצוא את מאווררי סטאר כמעט בכל בית בישראל.

באולם התצוגה של אלקטרוסטאר, הגדול ביותר במזרח התיכון, יש למעלה מ-200 דגמים שונים, בעשרות צבעים, ומגוון עיצובים וקיר מרהיב של אוסף מאווררי רטרו נדיר משנת 1920 ועד היום.

במקום ניתן לראות, להתרשם ולקבל ייעוץ מקצועי להתאמת כל מאוורר לצרכן.

t

את מגוון המאווררים ניתן להשיג:

בחנות היבואן, “אלקטרוסטאר”, רח’ שלבים 4 יפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות