עובד מעון רה”מ יפוצה ב-120 אלף ש”ח. פרקליט נתניהו: “שגוי ומוטה”

גיא אליהו, עובד לשעבר במעון ראש הממשלה, שתבע בשל "תנאי העסקה פוגעניים", יקבל מהמדינה ומהחברה החיצונית שהעסיקה אותו כ-120 אלף שקלים • עו"ד יוסי כהן: "השופטת התעלמה שוב באופן בוטה ומוטה מעדותה של הגברת נתניהו"
אבי כץ
כ"ג אייר התשע"ו / 31.05.2016 14:46

בית הדין האזורי לעבודה בירושלים קבע היום (שלישי) כי גיא אליהו, עובד לשעבר במעון ראש הממשלה, יפוצה על ידי המדינה ועל ידי החברה החיצונית שהעסיקה אותו, בגין עוגמת נפש, לאחר שהיה חשוף ל”תנאי ההעסקה פוגעניים” בבית ראש הממשלה.

לאליהו נפסקו כ-30 אלף שקלים מחברת קלינור דרכה הועסק בעבר, 65 אלף שקלים מהמדינה בשל “עוגמת נפש” ו-25 אלף שקלים נוספים כפיצוי על הפרת חוקי שעות עבודה ומנוחה. כמו כן, המדינה וחברת קלינור ישלמו את הוצאותיו, כ-12 אלף שקלים – תוך 30 יום.

בית הדין קבע בפסק דינו: “יש לקבל במלואה את טענת התובע כי היה חשוף להעסקה פוגענית במעון, אשר באה לידי ביטוי בנזיפות, צעקות, השפלות, דרישות מוגזמות ואף בלתי סבירות. שררה במעון בתקופת עבודתו אווירה של פחד, והוא נדרש לעבוד שעות רבות מאוד שאינן מתיישבות עם החוק”.

בא כוחה של משפחת נתניהו, עו״ד יוסי כהן, מסר בתגובה: “היחס הפוגעני האמיתי הוא של השופטת פרוז׳ינין, שכצפוי התעלמה שוב באופן בוטה ומוטה מעדותה של הגברת נתניהו.

“המשפט נוהל באופן חד צדדי ולא התאפשר לגברת נתניהו להביא עדים שיפריכו את טענותיו השקריות והמרושעות של גיא אליהו. בכוונתנו לערער על פסק דין שגוי ומוטה זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לשכת עורכי הדין בשירות בתי המשפט
    01/06/2016 19:09
    תומס
  1. הודעת הנהלת בתי המשפט לפיה עורך הדין יוסי כהן הלך אימים על בתי משפט , מצטרפת לכל ההודעות הקודמות , ומלמדת אותנו , כי אלו טרם הפנימו את רצון הציבור לפירוק בתי המשפט, וביצוע חריש עמוק ורפורמה מקיפה בבתי המשפט . הודעה אופורטוניסטית צבועה ומתחסדת . הביקורת כנגד שופטים היא “ניסיון להלך אימים על בתי משפט” , ואילו “כוונת מערכת המשפט להגיש תלונה ללשכת עורכי הדין ” היא יותר מניסיון להלך אימים. היא מעשה פשע , פסול להשתיק את הביקורת כלפיה. לשכת עורכי הדין הפכה לזרוע ענישה של בתי המשפט. לשכת עורכי הדין נתונה מזה זמן רב תחת צנזורה משפטית קשה. עורך דין אסור לו להתבטא בשום צורה וסגנון כנגד שופט או מערכת המשפט. למה עורכי דין לא קמים כנגד הצנזורה המשפטית הקשה עליהם ומביעים את דעתם בחופשיות כנגד עוולות ותחלואי שופטים ומערכת המשפט ? התשובה תמונה באישיותם המעוותת וברגשות האשם שלהם. הם מפחדים מהעמדה לדין ושלילת רישיונם. עורכי הדין בישראל הם עבדים, וסלים למערכת המשפט בישראל. גוף גדול נטול כל כוח והשפעה. עורכי דין הישראלים עשויים מחומר אפלולי. ניתן לכנותם בכל שמות הגנאי ולא יהיה בכך די. חמורים, כסילים, פחדנים, שרלטנים, שקרנים, גזלנים, מעוולים, נוכלים, גנבים, מוצצי דם.